کمک ۶۰۰ میلیون تومانی حامیان قائم‌شهری به ایتام
کد خبر: 3847194
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

کمک ۶۰۰ میلیون تومانی حامیان قائم‌شهری به ایتام

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد قائمشهر، از کمک 600 میلیونی خیرین نیکوکار قائمشهری برای رفع مشکلات ایتام و فرزندان طرح محسنین خبر داد

کمک ۶۰۰ میلیون تومانی حامیان قائم‌شهری به ایتامبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، ابوالحسن رنجبر، رئیس کمیته امداد قائمشهر، اظهار کرد: این نهاد به منظور یاری رساندن به نیازمندان و هدایت انگیزه کمک‌ها، نسبت به جلب مشارکت‌های مردمی اقدام کرده است.
وی افزود: پیگیری مشکلات ایتام و خانواده‌های نیازمند و رسیدگی به نیازهای درمانی، تحصیلی، عمرانی، معیشتی و... با مشارکت حامیان طرح‌های اکرام و محسنین از فعالیت‌های کمیته امداد است.
رئیس امداد قائمشهر، تصریح کرد: یک هزار و ۴۴۶ حامی حمایت‌های مادی و معنوی ۳۶۴ نفر از فرزندان ایتام و نیازمند تحت حمایت این شهرستان را برعهده دارند.
وی افزود: خیرین و مردم نوعدوست شهرستان می‌توانند به منظور سهولت در پرداخت، مبالغ اهدایی خود را از طریق کد #0029*741* با شناسه واریز ۸۸۰۱۳۲۶۲۶ پرداخت کنند.
رنجبر با تقدیر از کمک‌های خالصانه خیران قائمشهری با این نهاد، گفت: در حال حاضر 9 هزار و ۷۰۰ نفر در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

انتهای پیام
captcha