جهادکشاورزی البرز ۵۷ شهید و ۱۴۷ جانباز تقدیم نظام کرده است
کد خبر: 3838229
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

جهادکشاورزی البرز ۵۷ شهید و ۱۴۷ جانباز تقدیم نظام کرده است

گروه اجتماعی ــ مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهادکشاورزی استان البرز با بیان اینکه جهادکشاورزی البرز ۵۷ شهید و ۱۴۷ جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، گفت: ما هرچه برای پاسداشت و گرامیداشت شهدا تلاش کنیم ناچیز است.

جهادکشاورزی البرز 57 شهید و 147 جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی ارجمند، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان البرز، ششم شهریور در دیدار با دو خانواده شهید جهادگر استان البرز، گفت: شهدای جهادگر جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

وی افزود: جهادگران را با نام سنگرسازان بی‌سنگر در هشت سال دفاع مقدس می‌شناسند که در جبهه‌های حق علیه باطل نقش فعال و ارزنده‌ای در کسب پیروزی‌های رزمندگان اسلام داشتند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی البرز بیان کرد: ما هرچه برای پاسداشت و گرامیداشت این عزیزان، تلاش کنیم در مقابل ایثار و فداکاری شهدای عزیز ناچیز است.

ارجمند با اشاره به ایجاد جهادسازندگی به دستور امام راحل در ابتدای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه این سازمان جهادسازندگی خدمات قابل توجهی به همه مردم در سراسر کشور داده است، بیان کرد: آن دوران امکانات کم بود و جمهوری اسلامی به‌منظور ایجاد رفاه برای مردم در مناطق محروم جهادسازندگی را تشکیل داد.

این مقام مسئول ادامه داد: اقدامات وسیعی در حوزه ارائه خدمات توسط مجموعه جهادکشاورزی استان البرز به کشور و جامعه انجام شده که در این میان می‌توان به اعزام بیش از هشت هزار نفر رزمنده از کرج به جبهه‌های دفاع مقدس اشاره کرد.

ارجمند به انجام عملیات عمرانی قابل توجه رزمندگان کرجی درجبهه‌های دفاع مقدس و مناطق روستایی اشاره و اظهار کرد: این سازمان در حوزه پشتیبانی جبهه و جنگ از جمله ارائه ماشین آلات سبک و سنگین نیز اقدامات قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه ۵۷ شهید و ۱۴۷ جانباز حاصل تلاش‌های مجموعه جهادکشاورزی استان البرز برای حفاظت از خاک وطن بوده است، اظهار کرد: انجام این دیدارها برای بزرگداشت و همدردی با خانواده شهدا و گرامیداشت یاد آن عزیزان است.

یادآور می‌شود، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در هفته دولت با حضور در منزل خانواده‌های دو شهید جهادگر «احمد عادلی گل تپه ئی» و «نادر عبدی زاده»، یاد و خاطره شهدای سنگرساز بی‌سنگر به‌ویژه این ۲ شهید والامقام را گرامی داشتند و در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و ایثار همسر شهید نادر عبدی‌زاده و مادر شهید احمد عادلی گل تپه ئی تجلیل شد.

شهید نادرعبدی‌زاده در تاریخ ۲۵ فروردین‌ماه ۱۳۶۳ در منطقه سومار و شهید احمد عادلی گل تپه ئی در سال ۱۳۴۰ متولد و در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۳۶۳ در سن ۲۳ سالگی در شهرستان میمک به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

captcha