رونمایی از کتاب «راز پلاک سوخته» در ساری
کد خبر: 3833580
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

رونمایی از کتاب «راز پلاک سوخته» در ساری

گروه فرهنگی- همزمان با راه اندازی کافه کتاب خبر در ساری، کتاب «راز پلاک سوخته» که از سوی یکی از اصحاب رسانه استان گردآوری شده بود، با حضورمسئولان استانی رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «راز پلاک سوخته» در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران علی ابراهیمی فعال رسانه‌ای در امروز 17 مردادماه در مراسمی با حضورمدیر کل کتابخانه های مازندران از کتاب «راز پلاک سوخته» با محوریت روایت داستانی زندگی شهید مدافع حرم؛ مهدی طهماسبی، رونمایی کرد.
وی افزود: کتاب «راز پلاک سوخته» بر اساس دست‌نوشته‌های شهید مهدی طهماسبی در قالب داستان و در ۱۲ فصل تدوین شده و راوی داستان کتاب، خود شهید بوده و او در زمان حیاتش همه ماجرای سفری که به سوریه داشت را تا لحظه شهادت در دفترچه‌ای ثبت کرد و این کتاب روایتی از آن نوشته‌های شهید است.

ابراهیمی با بیان اینکه کتاب راز پلاک سوخته از انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است، تصریح کرد: این کتاب، شهید مدافع حرم، زندگی و حوادث سفر اول خود را به سوریه بازگو می‌کند و در فصل ۱۲که آخرین فصل کتاب است به بیان خاطرات همان ساعات پایانی و لحظه شهادت شهید برمی‌گردد.
نویسنده کتاب«راز پلاک سوخته» گفت: شهید طهماسبی، داور فوتبال و دارای مدرک درجه ۱ داوری از فدراسیون فوتبال کشور، حافظ قرآن کریم، شاعر اهل‌بیت(ع)، مداح و ذاکر بود و بیشتر شعرهای حماسی که می‌سرود در مراسم تحلیف دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) که با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شد از سوی دانشجویان در مراسم رژه خوانده می‌شد.
سرپرست خبرگزاری بسیج مازندران ادامه داد: شهید طهماسبی در رشته کارگردانی و بازیگری هم دارای مدرک عالی بود. استاد نمونه رشته «تخریب» در دانشگاه امام حسین(ع) و خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران، معروف به مربی ادب بود که همیشه به سه جمله طلایی «نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر و پهلوان باشیم» شاگردان و همکارانش از او به یادگار دارند، شناخته می‌شد.
انتهای پیام

captcha