وحدت و همدلی؛ خنثی کننده نقشه‌های دشمنان
کد خبر: 3833359
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

وحدت و همدلی؛ خنثی کننده نقشه‌های دشمنان

گروه اجتماعی- رئیس بسیج ورزشکاران کشور گفت: یکی از رسالت‌های خطیر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، در بین جوانان و نوجوانان است و در این زمینه باید اهتمام جدی وجود داشته باشد و با وحدت و همدلی نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

وحدت و همدلی؛ خنثی کننده نقشه‌های دشمنانبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار داوود آذرنوش، رئیس بسیج ورزشکاران کشور، ظهر امروز، ۱۶ مردادماه در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات ورزشی و جوانان کشور در اردبیل اظهار کرد: کنگره ۹۲ هزار شهید بسیج بهمن ماه سال آینده در کشور برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام یافته است.

وی با اشاره به این که ستاد اجرایی برگزاری کنگره شهدای بسیج در کشور تشکیل یافته است بیان کرد: این کنگره به صورت باشکوه برگزار می‌شود تا بتوانیم نقش اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

رئیس بسیج ورزشکاران کشور گفت: یکی از رسالت‌های خطیر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است و در این زمینه باید اهتمام جدی وجود داشته باشد.

آذرنوش اظهار کرد: بسیج ورزشی کشور در حال حاضر دوران طلایی خود را سپری می‌کند و برنامه‌های مختلفی فرهنگی با محوریت گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام برگزار می‌شود.

وی یکی از اهداف تشکیل بسیج ورزشی را تحقق منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌های خوبی به ادارات ورزشی ارسال شده است تا این برنامه‌ها به صورت مداوم و مناسب برگزار شود.

رئیس بسیج ورزشکاران کشور حفظ اصل انقلاب اسلامی را اولویت اصلی بسیج عنوان کرد و گفت: با وحدت و همدلی نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

ولایتمداری ملت ایران خنثی کننده نقشه‌های دشمنان است

سردار فرهنگ مستعد حصاری، جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: سیرت و ولایتمداری ملت ایران خنثی کننده نقشه‌های دشمنان است که باید همیشه اولویت باشد و در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب نیز گفت: همگان در تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش دارند و همگان با جان و دل در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده و ما قدردان آنان هستیم.
مستعدحصاری تصریح کرد: ورزش نقش اساسی برای ایجاد شور و نشاط در بین جوانان دارد و ورزشکاران بنامی از استان اردبیل هم‌اکنون زبانزد عام و خاص هستند.

وی بیان کرد: نیاز است همگان در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اهتمام داشته باشیم چرا که دشمنان عفت و حیا را در جامعه نشانه گرفته‌اند که باید با بصیرت و آگاهی نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

نقش جوانان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز با اشاره به این که با حضور باشکوه مردم انتخابات به صورت منسجم برگزار می‌شود بیان کرد: درصدد هستیم با برگزاری باشکوه این مراسم به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

ندایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز گفت: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و نقش جوانان را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مبنا قرار دهیم.

یادآور می‌شود؛ در پایان مراسم از خبرنگاران بسیجی استان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha