خبرنگار تراز انقلاب؛ مرزبان انحرافات فرهنگی
کد خبر: 3833092
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

خبرنگار تراز انقلاب؛ مرزبان انحرافات فرهنگی

گروه معارف- امام جمعه بابلسر خبرنگار تراز انقلاب اسلامی را دیده‌بان و مرزبان انحرافات فرهنگی جامعه دانست و اظهار کرد: خبرنگاری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم می‌زند، باید مطالبش در راستای حفظ ارزش‌ها و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

خبرنگار تراز انقلاب؛ مرزبان انحرافات فرهنگیبه گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر امروز 15 مردادماه در نشست خبری با اصحاب، گفت: امنیت،آرامش و اقتداری که امروز در کشورمان شاهد آن هستیم، حاصل ایثار و فداکاری شهدای بزرگواری است که با تقدیم جان خود آن را برای همه به ارمغان آوردند.
وی افزود: عرصه خبر امروز عرصه جنگی رسانه‌ای بین جبهه حق و باطل است و خبرنگاران باید به عنوان سرباز این جبهه شناخت درستی از موقعیت نیروهای خودی و دشمن داشته باشند و با قلمشان حافظ و پاسدار خون شهیدان بوده و در راستای تقویت نظام اسلامی تلاش کنند.
خطیب جمعه بابلسر خبرنگار تراز انقلاب اسلامی را دیده‌بان و مرزبان انحرافات فرهنگی جامعه دانست و اظهار کرد: خبرنگاری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم می‌زند باید مطالبش در راستای حفظ ارزش‌ها و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.
وی ادامه داد: صداقت، مستندگویی، انتشار بدون کم و کاست خبر، قلم به مزد نبودن، عدم اعمال سلیقه، خلاصه‌نویسی، شجاعت و استقلال فکری، از مهمترین ویژگی‌های خبرنگار در تراز انقلاب است.
وی ادامه داد: خبرنگاران باید بیش از گذشته در راستای رسالت خویش که همانا اطلاع‌رسانی صادقانه و پیگیری منافع و خواسته‌های مردم از مسئولان است، گام بردارند. .
قلی‌پور بیان کرد: خبرنگاران در تهیه خبرمی‌بایستی پرهیز از سیاه‌ و سفیدنمایی مطلق، مطالبه‌گری، کنجکاوی، پرسشگری، تحلیل گری، صدق کلام، شجاعت و استقلال فکری و توجه به امر به معروف و نهی از منکر و شناخت ملاک معروف و منکر را مد نظر خود داشته باشند.
انتهای پیام

captcha