مبانی ناب تفکر شهید مطهری(ره) کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه می‌کند
کد خبر: 3808119
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

مبانی ناب تفکر شهید مطهری(ره) کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه می‌کند

گروه اجتماعی - امام جمعه ساری تأکید کرد: آنچه که ما را در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌های دشمنان بیمه می‌کند، مبانی ناب تفکر شهید مطهری و مقام معظم رهبری است و نسل جوان باید با اینها آشنا شوند و آن را درک کنند.

مبانی ناب تفکر شهید مطهری(ره) کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه می‌کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ساری، ظهر امروز، ۱۱ اردیبهشت ماه، در همایش تبیین دکترین انقلاب اسلامی با محوریت فکری شهید مطهری و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با اشاره به جایگاه امت اسلامی در زمان حکومت طاغوت، اظهار کرد: بعد از ۱۴ قرن جدایی امت اسلامی از حاکمیت اسلامی، پروردگار متعال توفیق داد تا به دست یکی از سلاله‌های پیامبر اکرم(ص) و کمک مردم، یکبار دیگر بازگشته و حاکمیت اسلامی را تشکیل دهیم.
وی با بیان اینکه شاید ما اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی را متوجه نشویم، ادامه داد: شهید آیت‌الله صدر که یک فرد بزرگ و دانشمند بودند، زمانی که در ۲۲ بهمن خبر پیروزی انقلاب را شنید، فرمود، امروز آرزوهای انبیا تحقق پیدا کرد.
امام جمعه ساری با اشاره به اینکه ۱۴ قرن بین امت و حاکمیت اسلامی فاصله افتاده بود، تصریح کرد: ۱۴ قرن از حکومت اسلامی فاصله گرفته بودیم و انقلاب اسلامی ما شبیه همه انقلاب‌های دیگر بود، ولی شبیه هیچ انقلابی نبود، انقلاب‌های اسلامی با انقلاب‌های غیراسلامی بسیار متفاوت هستند، انقلاب‌های غیراسلامی از اول یا بعد از چند ماه با شکست مواجه شده یا بر ضد خودش بدل می‌شوند.
وی با اشاره به تداوم انقلاب اسلامی ایران، افزود: یکی از علل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ما مبانی انقلاب بوده و بر یک‌سری مبانی دقیق و عمیق متکی است و مبانی انقلاب براساس فرموده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، مبانی تفکرات شهید مطهری است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با بیان اینکه عقاید و تفکرات شهید مطهری مورد تایید امام خمینی (ره) است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از آثار هیچکس به اندازه آثار شهید مطهری تعریف نکرده بود و آنچه برای مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) مورد توجه بود، مبانی تفکر و شهید بود.
امام جمعه ساری یادآور شد: آنچه که ما را در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌های دشمنان بیمه می‌کند، مبانی ناب تفکر شهید مطهری و مقام معظم رهبری است و نسل جوان باید با اینها آشنا شوند و آن را درک کنند.
انتهای پیام

captcha