نیروی هوایی مدیون شهید ستاری و همرزمان شهیدش است
کد خبر: 3779110
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

نیروی هوایی مدیون شهید ستاری و همرزمان شهیدش است

گروه فرهنگی ـ رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی محمودآباد گفت: نیروی هوایی مدیون شهید ستاری و همرزمان شهیدش است و همیشه خاطرات رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهدا در خاطر همرزمان و کارکنان این نیرو خواهد ماند.

نیروی هوایی مدیون شهید ستاری و همرزمان شهیدش است
به گزارش ایکنا از مازندران، مراسم گرامی‌داشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت امیر سرلشگر منصور ستاری، فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته، 16 دی‌ماه در مجتمع آموزشی نجات خدمه نیروی هوایی در محمودآباد برگزار شد.
در این مراسم که کارکنان پایور و وظیفه و جمعی از خانواده شهدای نهاجا حضور داشتند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی ابراهیمی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی محمودآباد، شهید ستاری را مجسمه تقوا، ایمان و تخصص دانست و گفت: این شهید با تلاش‌های شبانه‌روزی و همت جهادی‌ رسیدن به خودکفایی در نهاجا را آغاز کرد و به جهانیان نشان داد که در جمهوری اسلامی بن بست بی‌معنی است.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی محمودآباد با اشاره به جایگاه ویژه شهید ستاری و دیگر شهدای همراه وی اظهار کرد: نیروی هوایی مدیون شهید ستاری و همرزمان شهیدش است و همیشه خاطرات رشادت‌ها و ایثارگری‌های این شهدا در خاطر همرزمان و کارکنان این نیرو خواهد ماند.
وی با بیان اینکه جوانان ما باید مراقب باشند که چه کسانی را الگوی خود قرار می‌دهند، افزود: الگوهای بسیار بزرگ و روشنی در نیروی هوایی برای جوان کشور وجود دارد و شهید اردستانی یکی از این الگوها است که 400 پرواز برون مرزی داشت و در این زمینه رکورددار بود و این شهید جایزه نقدی و نشان فتح خود را به طور کامل به فقرا بخشید. 
ابراهیمی گفت: الگوی جوانان ما باید شهید یاسینی باشد که 2 هزار و 759 ساعت پرواز جنگی داشت و او شخصیتی بود که مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند: «یاسینی مردی مؤمن، پرتلاش و صادق و صمیمی بود. باید قدردان این شهدا باشیم و دستاوردهای آنان را حفظ کنیم.»
انتهای پیام
captcha