تقویت انجمن‌های علمی؛ محوری‌ترین برنامه دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 3768689
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

تقویت انجمن‌های علمی؛ محوری‌ترین برنامه دانشگاه محقق اردبیلی

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تقویت انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها نقش غیرقابل انکاری در پویایی و فعالیت رو به جلوی مراکز آموزشی خواهد داشت و این مهم جزو اولویت‌های اصلی دانشگاه محقق اردبیلی است.

تقویت انجمن‌های علمی؛ محوری‌ترین برنامه دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی روز گذشته، دهم آذرماه در جلسه هم‌اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه و مسئولان دانشکده‌های دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: تقویت انجمن‌های علمی از محوری‌ترین برنامه‌های دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌های آتی است و نقش این انجمن‌ها در دانشگاه باید تقویت گردیده و مورد حمایت قرار گیرند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت انجمن‌های علمی موجب تقویت روحیه کار تیمی در دانشجویان می‌شود، ادامه داد: کار تیمی یک مهارت اجتماعی است که در کشور ما فقدان روحیه کار جمعی یک ضعف محسوب شده و در این زمینه باید دانشگاه تمام تلاش خود را در جهت رفع آن انجام دهد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه فعالیت انجمن‌های علمی مکملی برای برنامه‌های آموزشی مصوب در دانشگاه‌ها است، ادامه داد: به دنبال این هستیم که منابع مالی فعالیت انجمن‌های علمی به خود دانشکده‌ها واگذار شود تا سرعت کار‌ها بیشتر گردد.
انجمن‌های علمی؛ ویترین فعالیت‌های دانشگاه
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداله حسنی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این نشست بیان کرد: انجمن‌های علمی ویترین برنامه‌های علمی دانشگاه است و این انجمن‌ها می‌توانند بهترین کار‌های علمی و معرفی را انجام دهند و موهبت بزرگی برای دانشگاه محسوب می‌شوند.
حسنی ادامه داد: به برکت نظام و انقلاب اسلامی، اساتید نخبه و دانشجویان امکانات مناسبی برای تحصیل و فعالیت‌های علمی در کشور فراهم شده و باید از چنین بستری به شکل مطلوب بهره برد.
انتهای پیام

captcha