‌چهارمین دوره اجلاس استانی «نماز» در مازندران آغاز شد
کد خبر: 3768312
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

‌چهارمین دوره اجلاس استانی «نماز» در مازندران آغاز شد

گروه اجتماعی ـ چهارمین دوره اجلاس استانی «نماز» در مازندران با موضوع شیوه‌های مهارت‌های دعوت به نماز صبح امروز، ۱۰ آذرماه در دانشگاه فرهنگیان این استان آغاز به‌کار کرد.

‌چهارمین دوره اجلاس استانی «نماز» در مازندران آغاز شد

به گزارش ایکنا از مازندران، چهارمین دوره اجلاس استانی نماز در مازندران با موضوع شیوه‌های مهارت‌های دعوت به نماز امروز، 10 آذرماه در دانشگاه فرهنگیان این استان آغاز به‌کار کرد.
در ابتدای این اجلاس کساییان رئیس دانشگاه فرهنگیان ‌ضمن خوشامدگویی به همه میهمانان گفت: اساس مسئولیت دانشگاه فرهنگیان و مسئولیت معلم دعوت به خوبی‌ها و نیکویی‌ها است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس در دانشگاه فرهنگیان این پیام را دارد که فرهنگیان باید جامعه را به نماز دعوت کنند، اظهار کرد: در دنیایی که شیوه‌های شیطانی هنرمندانه است باید شیوه‌های دعوت به نماز نیز مدبرانه و دقیق باشد.
بنابر این گزارش حجت‌الاسلام محسن قرائتی، نماینده مقام معظم رهبری در ستاد اقامه نماز با حضور در این برنامه به سخنرانی می‌پردازد. ‌خیریان‌پور، معاون استاندار، رضایی، فرماندار ساری، شعبانی، معاون آموزش و پرورش مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از دیگر مهمانان این اجلاس استانی هستند.

انتهای پیام

captcha