مدافعان حرم پرورش‌یافتگان مکتب عاشورا هستند
کد خبر: 3750304
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

مدافعان حرم پرورش‌یافتگان مکتب عاشورا هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: استکبار جهانی دو دهه تهاجم و شبیخون فرهنگی را علیه نسل جوان کشور آغاز کردند اما جوانان و نوجوانان این کشور برخلاف تمایل آن‌ها با ظرفیت بی‌نهایت عاشورا پرورش یافتند و از دل آن‌ها مدافعان حرم متولد شدند.

فرهنگ عاشورا کشور را از بحران اقتصادی نجات می‌دهد

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدرتی، رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در مراسم گرامیداشت هفته مقدس که شب گذشته، سوم مهرماه در مسجد دوازده امام‌(ع) شهر اقبالیه برگزار شد، گفت: دشمنان بعد از شکست در جنگ نظامی، سیاسی و فرهنگی به فرموده مقام معظم رهبری به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند تا شاید بتوانند به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.
وی افزود: آن‌ها از این موضوع غافل هستند که قیام سرخ عاشورا و فرهنگ کربلا در این مملکت برای همیشه ساری و جاری است و اجازه نخواهد داد دشمنان به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.
مقام ارشد قضایی استان تصریح کرد: اگر ملت ایران توانست نظام استبدادی 2 هزار و 500 ساله و تا بند دندان مسلح شاهنشاهی را از اقتدار ساقط کند به این دلیل بود که درک و بصیرت فرهنگ عاشورا در جامعه پیدا شد و راه رشد، تعالی و نجات که قیام امام حسین (ع) بود برای همگان روشن گشت.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: درک قیام اباعبدالله الحسین بود که موجب شد ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را تحمل کرده و اجازه ندهد یک وجب از خاک کشور ایران به دست دشمن بیفتد.
‌قدرتی اضافه کرد: امروزه تنها راه نجات بشریت از سلطه ظلم و حکومت‌های ستمگر که به نام عدالت، آزادی و حقوق بشر به همه ظلم و ستم می‌کنند توسل به حضرت مهدی (عج) فرزندی از نسل اباعبدالله الحسین (ع) است که می‌تواند جامعه بشریت را به نجات و سعادت هدایت کند.
وی تأکید کرد: اگر بشریت به فهم و اعتقاد لازم برسد ولایت امام حسین (ع) و مکتب عاشورا قطعاً می‌تواند جامعه بشریت را از بحران‌های فعلی نجات دهد به همین دلیل بود که امام راحل فرمود هرچه داریم از محرم و صفر است.
این مقام قضایی استان افزود: استکبار جهانی دو دهه تهاجم و شبیخون فرهنگی را علیه نسل جوان کشور آغاز کردند اما جوانان و نوجوانان این کشور برخلاف تمایل آن‌ها با ظرفیت بی‌نهایت عاشورا پرورش یافتند و از دل آن‌ها مدافعان حرم پیدا شدند.
رئیس‌کل دادگستری استان قزوین در پایان اظهار کرد: این جوانان غیور وطن دشمنان را کیلومترها دور از خاک وطن زمین‌گیر کردند و امروز به برکت قیام امام حسین(ع) و عاشورا استخوان در گلو و خاری در چشم دشمنان شده‌اند.
انتهای پیام

captcha