سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمانشاه
کد خبر: 3727299
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از سفر دو روزه معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ تیرماه به این استان خبر داد.

سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمانشاه

حجت‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از سفر دو روزه عبدالهادی فقهی‌زاده به استان کرمانشاه خبر داد.
وی با اشاره به حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای 19 و 20 تیرماه در کرمانشاه، افزود: در این سفر معاون وزیر در نشست مؤسسات قرآن و عترت شرکت می‌کند.
حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: حضور در همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از برنامه‌های این سفر دو روزه خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: نشست با استاندار، دیدار با مدیران مسئول مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و بازدید از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت به منظور بررسی برنامه‌های این مراکز از دیگر برنامه‌های سفر معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمانشاه است.
وی درپایان افزود: این دیدار می‌تواند منشاء برکاتی برای فعالان عرصه قرآن این استان به ویژه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت باشد.
انتهای پیام

captcha