برنامه‌های ویژه بزرگداشت روز جانباز نو و خلاقانه‌ باشد
کد خبر: 3704871
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

برنامه‌های ویژه بزرگداشت روز جانباز نو و خلاقانه‌ باشد

گروه فرهنگی ـ سرپرست بنیاد شهید لرستان با بیان این‌که همه مدیون ایثار و از جان‌گذشتگی جانبازان هستیم، گفت: همراهی و همدلی دستگاه‌های مدعو کمک حال بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان است و باید سعی شود برای مراسم بزرگداشت روز جانباز، برنامه‌های نو و خلاقانه‌ای داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از لرستان، جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری مراسم روز جانباز سه‌شنبه، 21 فروردین با حضور نمانیدگان دستگاه‌های عضو در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد.
محمود زرین‌جویی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رشادت جانبازان و آزادگان، گفت: همراهی و همدلی دستگاه‌های مدعو کمک حال بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان است و باید سعی شود برای این مراسم، برنامه‌های نو و خلاقانه‌ای داشته باشیم.
وی افزود: همه مدیون ایثار و از جان‌گذشتگی جانبازان هستیم و هر تلاشی که در این مسیر انجام بگیرد گوشه کوچکی از این رشادت‌ها را نمی‌توانیم جبران کنیم و همه کوشش‌ها برای این است که بگوییم قدردان این عزیزان هستیم.

بررسی پرونده 600 متقاضی در کمیسیون پرستاری والدین، همسران و خانواده جانبازان لرستان

افشین قنبری، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران از بررسی پرونده 1630 متقاضی در استان خبر داد و اظهارکرد: سال گذشته شش کمیسیون شامل چهار کمیسیون تعیین درصد از کارافتادگی، یک کمیسیون پرستاری والدین، همسران و خانواده جانبازان و یک کمیسیون اشتغال در استان برگزار شد که در این کمیسیون‎ها پرونده 1630 متقاضی بررسی شد.
وی اضافه کرد: 242 نفر به کمیسیون اشتغال و 1388 نفر به کمیسیون تعیین درصد ازکارافتادگی دعوت شدند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این‌که پرونده این متقاضیان در هر کمیسیون توسط هفت پزشک بررسی می‎شود، گفت: در کمیسیون پرستاری والدین، همسران و خانواده جانبازان، پرونده 600 متقاضی بررسی شد.

انتهای پیام

captcha