۴۴ هزار خانوار به‌صورت مستمری‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند
کد خبر: 3689323
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

۴۴ هزار خانوار به‌صورت مستمری‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند

گروه اجتماعی: رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۴ هزار خانوار به‌صورت مستمری‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند، گفت: ۲۷ میلیارد تومان مستمری و کمک‌معیشت در ۱۰ ماهه امسال برای این تعداد خانوار پرداخت‌شده است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، فرهاد کاظمی، رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۴ هزار خانوار به‌صورت مستمری‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند، اظهار کرد: ۲۷ میلیارد تومان مستمری و کمک‌معیشت در ۱۰ ماهه امسال برای این تعداد خانوار پرداخت‌شده است .
وی با بیان اینکه در زمینه کمک به ازدواج هزار و ۱۶۲ جوان نیازمنددو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: همچنین ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام ضروری نیازمندان به سه هزار نیازمند در ۱۰ ماهه نخست سال جاری پرداخت‌شده است .
کاظمی با اشاره به اینکه در زمینه کمک به تحصیل ۹ هزار دانشجو و دانش‌آموز نیازمند یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است، اعلام کرد: ۳۰۰ میلیون تومان کمک موردی به یک هزار و ۵۲۰ نیازمند طی ۱۰ ماهه امسال پرداخت‌شده است .
وی افزود: کمک به آزادی ۹ زندانی جرائم غیرعمد، کمک به خرید انشعابات، عوارض شهرداری و صدور پروانه منازل مسکونی ۷۶۵ مددجو، بهره‌مندی معافیت سربازی ۹۷ فرزند مددجو با بهره‌گیری از خدمات کمیته امداد، تأمین هزار و ۵۰۰ مورد لوازم ضروری زندگی در مناطق کمتر توسعه‌یافته روستایی و کمک به پرداخت ۳۷ مورد اجاره مسکن مستاجران تحت حمایت از دیگر خدمات حمایتی کمیته امداد کردستان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری است .
رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد استان کردستان در پایان یادآور شد: برای ارائه این خدمات به مددجویان کردستانی چهل میلیارد تومان هزینه شده است.

captcha