به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از مازندران احمد مظفری امروز چهارم بهمن ماه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان مازندران که در استاندار ی مازندران برگزار شد، گفت: استاندار مازندران به زودی نشست خبری برای اعلام پروژههای دهه فجر برگزار خواهد کرد.
وی افزود: مدیران روابط عمومی اطلاعات مربوط به افتتاحیه پروژه ها را در اختیار اداره کل روابط عمومی استان قرار دهند تا به موقع نسبت به افتتاحیه آن اقدام شود.
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه دوران روابط عمومی سنتی به پایان رسیده است، تصریح کرد: با توجه به تحولات بینالملل و جامعه ما، باید به دنبال روابط عمومی تحلیلگر و الکترونیک و پاسخگو باشیم.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی باید پیوند مردم با حکومت را محکمتر کند، افزود: مسئولان، رعیت و مردم را ارباب هستند و باید روابط عمومی زمینه موثر و مطلوب را برای ارباب رجوع مهیا کنند.
مظفری اظهار کرد: ارتباطات یک فرایند دائمی و مستمر است و به سبب توسعه فناوری اطلاعات باید روابط عموم سازمانها بروز باشد تا بتواند در اقناع مردم موفق باشد.
وی افزود: روابط عمومی یک کارکرد مدیریتی است و ضرورت دارد روابط عمومیها با مدیران هماهنگی لازم را داشته باشند.
مظفری عنوان کرد: برای آنکه یک مدیر روابط عمومی به وظیفه خودش عمل کند باید شناخت خوبی از سازمان خود داشته باشد و بتواند سیستم و برنامه سازمانو شرایط محیط و گرایش مخاطب خود را بداند.
وی با بیان اینکه شناخت نحوه انطباق اداره با محیط یکی از وظایف روابط عمومی است، افزود: روابط عمومی باید اقناع گرایانه تلاش کند و از حق مردم دفاع کند.
مظفری با بیان اینکه روابط عمومی میتواند در شکل دادن تقویت یا تغییر رفتار افکار عمومی تلاش کند، عنوان کرد: باید روابط عمومیها در کارآمدی نظام اطلاعات اقناع کننده را به جامعه منتقل کنند.
وی افزود: روابط عمومیها باید گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج کنند و باید دستاوردهای انقلاب و خدمات دستگاه را به طور شایسته معرفی کنیم.
مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: فرایند اقناعی باید با یک فرایند باشد، گفت: اگر روبط عمومی بتواند مردم را درگیر پیام کند در حقیقت به رسالت اصلی خود عمل کرده است.
وی با بیان اینکه عدهای خواستار ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: باید برای دفاع از دستاوردهای نظام به مدیران دستگاه مشاوره لازم را ارائه کنند.
مظفری گفت: برای تقویت اعتماد و مشارکت مردم نیازمند به توزیع مجدد فرصتها، مسئولیتها، موقعیتها و مزیتها در سازمانها و ادارت هستیم.
وی ادامه داد: شماره 111 برای ارتباط مردم با دولت است و همه روابط عمومیها در سامانه دسترسی به اطلاعات نام نویسی کنند.