جانباز 70 درصد کاشمری به همرزمان شهیدش پیوست
کد خبر: 3675489
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

جانباز 70 درصد کاشمری به همرزمان شهیدش پیوست

گروه شهرستان‌ها: سیدمحمد موسوی فرگی جانباز 70 درصد قطع نخاعی، امروز دوم بهمن‌ماه پس از 34 سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست.

محمدرضا وکیلی‌نیا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی گفت: سیدمحمد موسوی فرگی جانباز 70 درصد قطع نخاعی گردن روز گذشته به دلیل عارضه، در بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر بستری شد و ظهر امروز بعد از 34 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.

وی با بیان اینکه فردا سوم دی‌ماه، جلسه هماهنگی با فرمانداری و تبلیغات برای تشیع هرچه باشکوهتر این شهید برگزار می‌شود، گفت: احتمالاً مراسم تشییع دوشنبه چهارم بهمن ماه برگزار می‌شود.
وکیلی‌نیا با اشاره به اینکه پس از برگزاری مراسم تشییع در کاشمر، پیکر این شهید برای خاکسپاری به روستای فرگ منتقل می‌شود، افزود: وی متولد 1338 در کاشمر بود که در 4 فروردین‌ ماه سال 1362 در عملیات والفجر یک منطقه فکه به درجه جانبازی نائل‌ آمده است.

وی با بیان اینکه شهید سید محمد موسوی فرگی چند سال قبل به دیدار رهبر معظم انقلاب نائل آمده بود، اظهار کرد: وی دارای یک فرزند دختر و یک فرزند پسر است.

جانباز 70 درصد کاشمری به همرزمان شهیدش پیوست

captcha