انجام مصاحبه 42 طلبه لرستانی برای تلبس به لباس روحانیت
کد خبر: 3635993
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

انجام مصاحبه 42 طلبه لرستانی برای تلبس به لباس روحانیت

گروه اجتماعی: مصاحبه تلبس 42 طلبه لرستانی با دعوت اساتید حوزه علمیه قم با محوریت منابع اخلاق، احکام، زی‌طلبگی، رسالت تبلیغی مبلغان در جامعه براساس شرایط زمانی و مکانی، برای داوطلبان تلبس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، تعداد 42 طلبه پایه پنج به بالا مدارس علمیه استان لرستان که شرایط لاز م برای تلبس را دارند، با ارائه درخواست در حال انجام مصاحبه هستند.
 مصاحبه تلبس با دعوت اساتید حوزه علمیه قم با محوریت منابع اخلاق، احکام، زی طلبگی، رسالت تبلیغی مبلغان در جامعه براساس شرایط زمانی و مکانی، برای داوطلبان تلبس در حال برگزاری است.
افراد متقاضی در صورت موفقیت در این مصاحبه، روز عید سعید غدیر خم به لباس فاخر روحانیت ملبس خواهند شد.
برپایه این گزارش، طلاب مدارس علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا، مهدیه الیگودرز، امام صادق(ع) بروجرد، به‌صورت متمرکز در بروجرد، و طلاب مدارس علمیه کمالیه، صادقیه و امیرالمومنین(ع)، سفیران هدایت خرم‌آباد در شهرستان خرم‌آباد، روز عید سعید غدیر با حضور مسئولان حوزه به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهند شد .
حجت‌الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با بیان این‌که طلاب با ملبس شدن به لباس فاخر روحانیت، باید قدر جایگاه و رسالت تبلیغی خود را بدانند، گفت: مبلغان و طلاب باید برای مردم الگو باشند و با سعه‌صدر،حسن خلق و مطالعه و تحقیق در مسائل دینی و علم روز پاسخگوی سؤالات و شبهات جامعه به‌ویژه نسل جوان باشند .
منبع: روابط عمومی حوزه علمیه لرستان
captcha