جانبازان اسوه صبر و مقاومت در مسیر جهاد هستند
کد خبر: 3635872
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

جانبازان اسوه صبر و مقاومت در مسیر جهاد هستند

گروه اجتماعی: رئیس سازمان جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه جانبازان اسوه صبر، مقاومت و ایثار در مسیر جهاد هستند، گفت: نسل امروز با دیدن جانبازان که با صبر، رنج‌ها را تحمل می‌کنند، می‌فهمند که چه از خودگذشتگی های بزرگی برای کشور انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رئیس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی گیلان با سردار بهروز جلایی، رییس سازمان بسیج اساتید استان گیلان و از جانبازان دوران دفاع مقدس  دیدار کردند.

جمشید رسایی، رئیس جهاددانشگاهی گیلان در این دیدار با بیان اینکه مدیون خون شهدا و رشادت های ایثارگران در دوران دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: معتقدیم مرور خاطرات زندگی این بزرگواران و یادآوری رشادت‌های همه کسانی که در راه اسلام و انقلاب شهید شده و جانفشانی کرده‌اند چراغ راهی برای خدمتگزاران به نظام خواهد بود.

وی افزود: شهدا صادقانه و آگاهانه شهادت را انتخاب کردند و این روش الگویی سازنده است تا بتوانیم با تاسی از آن برای پیشرفت ایران عزیز و سربلندی نظام تلاش کنیم.

رسایی با بیان اینکه جانبازان اسوه صبر، مقاومت و ایثار در مسیر جهاد هستند، ادامه داد: نسل امروز با دیدن جانبازان که با صبر، رنج‌ها را تحمل می‌کنند، می‌فهمند که چه از خودگذشتگی های بزرگی برای کشور انجام شده است.

رئیس جهاددانشگاهی گیلان با بیان اینکه شهدا و ایثارگران مسیر حق را انتخاب کردند و در مسیر انقلاب و دفاع از منافع کشور گام برداشتند، گفت: امیدوارم مسئولین نیز با عنایت خداوند قدردان این ایثار و مقاومت باشند و همه بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

سردار بهروز جلایی، رییس سازمان بسیج اساتید استان گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مسئولین جهاددانشگاهی گیلان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که به فرمان امام(ره) تاسیس شد.

وی با بیان اینکه انگیزه اصلی وقوع انقلاب، اسلام بود، ادامه داد: امام خمینی (ره) قصد داشت احکام نورانی اسلام را در یک جامعه اسلامی حاکم کند که بی شک هدف ایشان از تاسیس جهاددانشگاهی نیز اینچنین بوده است.

جلایی با بیان اینکه همه ما این امنیت و آرامش را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری های جانبازان هستیم، گفت: خط سرخ شهادت این روزها با شهادت مدافعین حرم همچنان ادامه دارد و این شهادت ها جبهه مقاومت را تقویت و باثبات تر می کند.

وی با با تاکید بر اینکه انقلابی‌ گری امری مستمر و تمام نشدنی است، خاطرنشان کرد: اگر ما انقلابی باشیم به تمامی قطب ‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره می رسیم و رشد خواهیم کرد.

captcha