برگزاری اردوی «طلایه‌داران فردا» ویژه دانش‌آموزان استان مرکزی
کد خبر: 3635647
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

برگزاری اردوی «طلایه‌داران فردا» ویژه دانش‌آموزان استان مرکزی

گروه اجتماعی: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی از برگزاری اردوهای «طلایه‌داران فردا» ویژه 400 نفر از دانش‌آموزان استان خبر داد.

علی جانباز، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، استان مرکزی، گفت: در راستای رشد فرهنگی، تربیتی و تشکیلاتی مسئولان انجمن‌های اسلامی مدارس، اردوهای «طلایه‌داران فردا» ویژه 400 نفر از دانش‌آموزان استان مرکزی از 11 تا 16 شهریورماه برگزار خواهد شد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ادامه داد: این اردو در اردوگاه امیرکبیر شهرستان شازند برگزار خواهد شد 400 دانش‌آموز دختر و پسر متوسطه دوره دوم به طور مجزا در این اردو حضور خواهند داشت. این اردو صرفا تفریحی نیست و متناظر با اهداف و برنامه‌های مرتبط با سطح و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان طراحی شده است و ابزار مهمی برای آموختن و تمرین فعالیت‌های گروهی و آماده شدن برای مشاركت در امور اجتماعی به شمار می‌رود. 
جانباز افزود: اردوی «طلایه‌داران فردا» در فصل تابستان و پیش از آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود تا مسئولان انجمن‌های اسلامی جهت تصدی مسئولیت در مدارس سطح استان‌ آمادگی لازم را کسب کنند.
وی گفت: موضوع برنامه‌های آموزشی «اردوهای طلایه‌داران فردا» اصول کار تشکیلاتی، مدیریت زمان، خلاقیت، مهارت‌های لازم جهت تصدی مسئولیت فعالیت‌های فرهنگی در مدرسه، فنون ارتباط جمعی، تصمیم‌گیری وکسب مهارت برای برنامه‌ریزی یک‌ساله است.
جانباز در پایان اظهار کرد: همچنین در حاشیه این اردو برنامه‌های مختلف فرهنگی اعم از نمایشگاه کتاب و لوازم‌التحریر، کارگاه نشریه نگاری، غرفه‌های مشاوره علمی، پزشکی، دینی و مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد.
captcha