وصیت‌نامه زنده‌یاد سید‌منصور حسینی جانباز و مدافع حرم خوزستانی
کد خبر: 3634974
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

وصیت‌نامه زنده‌یاد سید‌منصور حسینی جانباز و مدافع حرم خوزستانی

گروه فرهنگی: زنده‌یاد سید‌منصور حسینی جانباز و مدافع حرم خوزستانی در وصیت‌نامه خود نوشته است: بیعتی با امام راحل و ولی‌امر کرده‌ام و تا روزی که توان دارم پا پس نخواهم کشید، هدف دفاع از حریم اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، زنده یاد سید منصور حسینی جانباز و مدافع حرم و فرزند شهید سیدحسین حسینی و برادر شهید سیدعلی حسینی ۲۹ مرداد به پدر و برادر شهیدش پیوست.

پیکر این شهید 2 شهریور با حضور عموم مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و مسئولان در خرمشهر تشییع و به خاک سپرده شد. در این مراسم وصیت‌نامه شهید توسط سیده زهرا حسینی خواهر زنده یاد سیدمنصور حسینی و نویسنده کتاب «دا» قرائت شد.

سیدمنصور حسینی جانباز و تخریب‌چی‌ دوران هشت ساله دفاع مقدس و همچنین از مدافعان حرم اهل‌بیت(ع) در مقابل حملات گروهک‌‌های تکفیری بود.

در بخش‌هایی از وصیت‌نامه وی آمده است:

«من می‌روم، بیعتی با امام راحل و ولی‌امر کرده‌ام و تا روزی که زنده و توان دارم پا پس نخواهم کشید، هدف دفاع از حریم اسلام است. دفاع از خط قرمزهایی است که حضرت امام و مقام معظم رهبری مشخص‌ کرده‌اند.

سالها ذکر اهل‌بیت علیهم‌السلام کردم و ذکر ندای امام شهید حضرت اباعبدالله الحسین که هل من ناصر ینصرنی را خواند که اینک ندای حسین از جای جای دنیا بلند شده و وقت آن شده که بگویم لبیک یا حسین(ع).

به دخترانم وصیت می‌کنم حجاب اسلامی را رعایت کنند و به حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) متوسل شوند.»


captcha