قرآن پرفروش‌ترین و غریب‌ترین کتاب عالم
کد خبر: 3626561
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵

قرآن پرفروش‌ترین و غریب‌ترین کتاب عالم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل گفت: با توجه به اینکه پرفروش‌ترین کتاب در جهان قرآن است اما غریب‌ترین و مظلوم‌ترین کتاب عالم قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت‌الاسلام معصوم حسینی، رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل شامگاه پنجشنبه در اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قران کریم اوقاف استان مازندران که در باشگاه برق مازندران برگزار شد، گفت:  با توجه به اینکه پرفروش‌ترین کتاب در جهان قرآن است اما غریب‌ترین و مظلوم‌ترین کتاب عالم قرآن است.
وی افزود: چه بسا قاری و معلم قرآن و فعال قرآنی که عامل به قرآن نیستند و بهتر است امشب از امام رضا(ع) بخواهیم ما را عامل به قرآن قرار دهد.
رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل تصریح کرد: قرآن کتاب هدایت است و آیاتی در درون خود دارد که در این آیات علومی نهفته است که مستشرقان در برابر آن زانو می‌زنند.
حسینی با بیان اینکه نباید قرآن را بعنوان نماد در جهیزیه عروس قرار دهیم، گفت: باید یاد بگیریم که مولای ما امام رضا(ع) هر سه روز یک ختم قرآن داشته‌اند.
وی با بیان اینکه کهنگی در قرآن راه ندارد، افزود: قرآن باید سالانه با پیشرفت علوم که بالتبع فهم مردم نیز رشد دارد تفسیر شود.
حسینی گفت: حاملان قرآن اختصاصی در چتر رحمت الهی قرار دارند و با نور خدا زنده هستند. 

captcha