نیروی دریایی ارتش ۶۷۱ شهید را تقدیم خاک وطنمان کرده است
کد خبر: 3620765
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
در طول دفاع مقدس؛

نیروی دریایی ارتش ۶۷۱ شهید را تقدیم خاک وطنمان کرده است

گروه اجتماعی: مدیر حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی ارتش در طول دفاع مقدس ۶۷۱ شهید را تقدیم به خاک وطنمان کرده است که ۵ شهید از آنها از استان اردبیل بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، ناوسروان بهزاد تشکر مدیر حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته 27تیرماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل که در سالن شهید باهنر استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: به دستور مقام معظم رهبری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز حضور فعالی در آب‌های آزاد جهان دارد و این مایه مباهات مردم کشورمان است.
وی گفت: نیروی دریایی ارتش امروز با توجه به منویات فرماندهی کل قوا اقدامات راهبردی خود را در تمامی زمینه‌ها پیگیری می‌کند و با حضور در آب‌های آزاد جهانی با دزدان دریایی در مدارهای ۱۰ و ۷ درجه در حال مبارزه است.
مدیر حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشادت‌های دریاداران نیروی دریایی ارتش در اوایل جنگ افزود: اولین عملیات نیروی دریایی ارتش باعث زمین‌گیر شدن دشمن بعثی در آن زمان شد و مقاومت ۳۴ روزه در جریان آزادسازی خرمشهر از افتخارات بزرگ نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
تشکر تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در طول دفاع مقدس ۶۷۱ شهید را تقدیم به خاک وطنمان کرده است که ۵ شهید از آنها از استان اردبیل بوده است.
وی بیان کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میدان و گنجینه عرفان در میادین اصلی ۱۵ مرکز استان احداث شده است که این میدان بعد از مکان‌یابی در شهر اردبیل نیز احداث خواهد شد.
مدیر حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم ایجاد دفتر جذب و گزینش نیروی دریایی ارتش در استان اردبیل گفت: امیدواریم با کمک مسؤولان این دفتر برای شناسایی و جذب جوانان با استعداد در شهر اردبیل آغاز به کار کند.
captcha