مجمع خیّرین قرآنی در زنجان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3613832
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
بهبودی:

مجمع خیّرین قرآنی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از انجام اقدامات اولیه برای راه‌اندازی مجمع خیّرین قرآنی خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی، سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: با توجه به تجربیاتی که در خصوص حضور عموم مردم در عرصه فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی وجود دارد، حضور خیّرین در زمینه فعالیت‌های قرآنی نیز می‌تواند در گسترش و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی بسیار تاثیر گذار باشد.

حجت‌الاسلام بهبودی با اشاره به اینکه یکی از موارد گلایه پیامبر از امت در روز قیامت، که در قرآن به آن اشاره شده است، مهجوریت قرآن کریم است، گفت: هر فرد باید به اندازه توان خود برای گسترش و عرصه عمل آمدن آیات نورانی وحی تلاش کند.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اقدامات اولیه برای راه‌اندازی مجمع خیّرین قرآنی با شناسایی علاقه‌مندان به این عرصه صورت گرفته است، تاکید کرد: خیّرین نیک‌اندیش با مراجعه به دارالقرآن‌های ادارات تبلیغات اسلامی شهر خود می‌توانند در این عمل که یکی از مصادیق باقیات‌الصالحات است سهیم باشند.

captcha