اجرای 3500 ویژه برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر طی 4 روز در فارس
کد خبر: 3603044
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
گرامی خبر داد:

اجرای 3500 ویژه برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر طی 4 روز در فارس

گروه اجتماعی: مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از اجرای بیش از 3 هزار و 500 ویژه برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر طی روزهای 2 تا 5 خردادماه در این استان خبر داد.

حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: طی هماهنگی‌هایی كه با ستاد كل نیروهای مسلح انجام شده است، ویژه برنامه‌های سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در سال جاری طی روزهای 2 تا 5 خردادماه در نقاط مختلف فارس برگزار می‌شود.

وی از اجرای بیش از 3 هزار و 500 ویژه برنامه در این ایام در فارس خبر داد و افزود: محوریت اجرای این برنامه‌ها در سال جاری به عهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است كه در این راستا صبحگاه مشترك نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه فجر فارس برگزار شد.

گرامی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام گفت: نورافشانیی، برگزاری جلسات خاطره‌گویی پیشكسوتان دفاع مقدس، رونمایی از كتاب‌های رزمندگان دفاع مقدس، غبارروبی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌های ما در این ایام است.

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، سخنرانی جانبازان قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اجرای مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، برگزاری یادواره‌های شهدا و تكریم پیشكسوتان دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

captcha