استاندار مرکزی با خانواده شهید احمدی‌زاده در خمین دیدار کرد
کد خبر: 3599914
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

استاندار مرکزی با خانواده شهید احمدی‌زاده در خمین دیدار کرد

گروه اجتماعی: محمود زمانی‌قمی، استاندار مرکزی با خانواده شهید احمدی‌زاده در روستای فرنق خمین دیدار و دستورات لازم را برای حل مشکلات این خانواده صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمود زمانی قمی، استاندار مرکزی عصر روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید بهرام احمدی‌زاده در روستای فرنق خمین گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌ها با دیدار خانواده شهدا روحیه می‌گیرند و با توان بیشتری در جهت خدمت به مردم حرکت می‌کنند.
 وی افزود: خانواده شهدا و ایثارگران در تداوم راه عزتمندانه انقلاب نقش اثرگذاری دارند وهمه  وظیفه دارند همواره قدردان خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگر و آزاده باشند. رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و ما نیز به عنوان نماینده دولت در استان دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و دلجویی از آنها را در هر زمان و مکانی، وظیفه خود می‌دانیم.
به گزارش ایکنا؛ سید مهدی ساداتی، فرماندار خمین نیز در این دیدار گفت: مسئولان اجرایی در نظام اسلامی باید با الگوگیری از شهدا پایبند به ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی باشند تا موجب رضایت‌مندی مردم و تبیین آرمان‌های انقلاب و شهدا شوند.
وی افزود: همه ما در قبال خانواده شهدا مسئول هستیم و از آرمان‌های بلند شهدا نیز نباید غافل شویم و امروز پیروی از اهداف و آرمان‌های شهدا وظیفه همه مسئولان و خادمان نظام اسلامی است.
یادآور می‌شود؛ شهید بهرام احمدی‌زاده در سال 1340 در روستای فرنق از توابع بخش مرکزی شهرستان خمین متولد شد و در سال 1359 در منطقه خرمشهر مفقود الاثر شد. این دیدار به دنبال ملاقات خواهر شهید احمدی‌زاده در روز شنبه 23 اردیبهشت با استاندار در حاشیه یکی از برنامه‌های زمانی قمی انجام شد، بعد از دیدار با این خانواده شهید در خصوص رسیدگی به مشکلات آنها دستورات لازم صادر شد.
captcha