اجرای طرح «با قرآن در رمضان» در بیش از 80 پایگاه خراسان رضوی
کد خبر: 3599594
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
همزمان با ماه رمضان؛

اجرای طرح «با قرآن در رمضان» در بیش از 80 پایگاه خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح «با قرآن در رمضان» در بیش از 80 پایگاه استان با محوریت ادارات تبلیغات اسلامی خبر داد.

مهدی رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، طرح «با قرآن در رمضان» با محوریت ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح برای چهارمین سال در استان اجرا خواهد شد، افزود: سال گذشته در 61 پایگاه این طرح اجرا شد که در سال جاری بیش از 80 پایگاه برای برگزاری این طرح شامل مساجد جامع و مناطق پر جمعیت استان در نظر گرفته شده است.
رمضانی هدف از برگزاری این طرح را انس با قرآن عنوان کرد و گفت: در این طرح که از اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ادامه دارد هر روز یک جزء قرآن تلاوت می‌شود که در سال جاری علاوه بر مراسم جزء‌خوانی، تفسیر و تشریحی از کلیات جزء قرائت شده نیز در برنامه این طرح گنجانده شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این طرح در 16 پایگاه مشهد اجرا خواهد شد، اضافه کرد: اجرای این طرح در 19 پایگاه تحت حمایت مستقیم اداره‌کل تبلیغات استان و همچنین با مشارکت ادارات شهرستان‌ها صورت خواهد گرفت.
captcha