سیاه نمایی احزاب سیاسی ثمره‌ای جز نا امیدی مردم ندارد
کد خبر: 3591817
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴

سیاه نمایی احزاب سیاسی ثمره‌ای جز نا امیدی مردم ندارد

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حفظ منافع ملی در تبلیغات انتخابات ریاست جهوری گفت: تخریب و سیاه نمایی احزاب سیاسی هیچ ثمره‌ای جز نا امید کردن مردم و دامن زدن به جدال سیاسی ندارد.

محمد ابراهیم رضایی، نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به اعلام اسامی نهایی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور در انتخابات و گزینش آگاهانه از وظایف شهروندی است.
وی افزود: بهترین ملاک‌ها برای تشخیص مصادیق انتخاب  اصلح، معیارهایی است که از سوی امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام شده است. انتخابات یکی از ارزشمندترین صحنه‌های مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت کشور و نمادی از مردم سالاری دینی است.
رضایی ادامه داد: نظام اسلامی ایران از نظر دموکراسی، حاکمیت رأی مردم و انتخاب مستقیم و غیرمستقیم شخصیت‌ها و نهادهای مهم توسط مردم، در دنیا بی‌نظیر است. دارا بودن ویژگی ولایتمداری یکی از مهمترین معیارهای انتخاب اصلح است مقام معظم رهبری در تمام موضوعات کشور  اهداف و سیاست‌ها را تعریف کرده و رئیس جمهور آینده با قبول این سیاست‌ها باید بتواند آن را اجرا کند.
وی گفت: رئیس جمهوری که می‌خواهد این کشور بزرگ را در مدت چهارسال اداره کند، باید پایبند به قوانین و خود نیز مجری قانون باشد. با توجه به شرایط کشور، به مدیر انقلابی، جهادی و متخصص نیاز داریم که با تدبیر و حکمت از همه ظرفیت‌های جامعه برای حل مشکلات و توسعه کشور استفاده کند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی شناخت نیازهای مهم و ارزش‌های حاکم بر جامعه را از دیگر ویژگی‌های مهم کاندیداهای اصلح بیان کرد و افزود: رئیس جمهورآینده باید بتواند با استفاده از برنامه جامع عزت مردم را در دنیا حفظ و وضع زندگی ومعیشت مردم را بهتر از پیش کند.
عضو کمیسیون امنیت داخلی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات شوراها ادامه داد: شوراها رکن مهمی در تصمیم سازی محلی و منطقه‌ای هستند و مدیریت شهر و روستا بر عهده آنان است، در انتخابات باید از تخریب و سیاه نمایی اجتناب شود و در راستای حفظ و تقویت منافع ملی، شور و شعور سیاسی همراه هم باشند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت خاطرنشان کرد: تخریب و سیاه نمایی احزاب سیاسی هیچ ثمره‌ای جز نا امید کردن مردم و دامن زدن به جدال سیاسی ندارد.
captcha