فولادوند از روند برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی بازدید کرد
کد خبر: 3590020
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

فولادوند از روند برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی بازدید کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: شهریار فولادند، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، امروز، 27 فروردین‌ماه از روند برگزاری مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی، امروز، 27 فروردین‌ماه از روند برگزاری مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی که در دارالقرآن مرحوم عباسیان در حال برگزاری است بازدید و از نزدیک در جریان مسابقات قرار گرفت.
فولادوند در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد مسئولان اجرایی مسابقات قرآن گفت: خوشبختانه امسال مسابقات با توجه به اینکه بازه زمانی بیشتری را نسبت به سال قبل دربرگرفته است با نظم، دقت و برنامه‌ریزی خوبی در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اتمام مسابقات آوایی گفت: جایگاه استان در بخش پژوهشی مسابقات خوب است و امیدواریم این جایگاه حفظ شود همچنین با کیفی‌سازی مسابقات که از تدابیر جدی این دوره بوده، امیدواریم در بخش آوایی نیز درخشش خوبی داشته باشیم.
در این بازدید که شیرخانی، معاون پرورشی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان نیز حضور داشت دو نفر از دانش‌آموزان خطبه‌خوانی کردند. همچنین مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش توضیحاتی درباره روند اجرایی مسابقات و نقاط قوت و ضعف ارائه کرد. امروز رشته‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در بخش پسران برگزار شد. 
یادآور می‌شود، مرحله استانی سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان مرکزی به میزبانی دارالقرآن عباسیان از ۱۵ اسفندماه سال ۹۵ آغاز شده و در ۱۴ رشته بر اساس جدول زمانی تا ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری ادامه دارد.
captcha