مراسم بزرگداشت شهید محمود باباخانی در خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3574762
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

مراسم بزرگداشت شهید محمود باباخانی در خرم‌آباد برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم بزرگداشت شهادت جانباز سرافراز شهید محمود باباخانی امروز چهارشنبه، 27 بهمن‌‌ماه در مسجد علوی خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در این مراسم که با مداحی بهمن مدبر آغاز شد اقشار مختلف مردم خرم آباد حضور داشتند.
در این مراسم آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان،  فرمانده قرارگاه لشگر 84 خرم‌آباد، یدلله دل‌آرام، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،  فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، کرموند، مدیرکل آب و فاضلاب روستایی لرستان، فرح‌بخش، ریس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی لرستان،  حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان سخنران این مراسم بود.
یادآور می‌شود؛ در این مراسم وصیت‌نامه شهید محمود باباخانی قرائت شد که در فرازی از آن آمده است: «شکر گزار خدایی هستم که بعد از رحلت امام امت تحت فرمان و رهبری بزرگواری قرار گرفتیم که از هر جهت درست و در جهت در حرف و عمل، در شهامت و شجاعت شیعه ترین و نزدیکترین فرد به امام راحل است.
خوش به حال آنان باد که ذوب در ولایت هستند و مطیع اوامر ولی‌فقیه زمان خود هستند.خیر دنیا و سعادت آخرت متعلق به جنین عزیزانی است.
حجاب و پوشش اسلامی از مواردی است که در صورت استفاده آگاهانه از طرف جامعه مسلمان‌ها، از بزرگ‌ترین موانع برای رسیدن دشمنان به اهداف فاسد و شیطانی‌شان می‌گردد.
این مراسم با همکاری اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار ‎شد.
همچنین مراسمی روز پنج‌شنبه، 28 بهمن‌ماه به‌صورت هم‌زمان مردانه و زنانه از ساعت 14 الی 16 عصر در مسجد المهدی(عج) شهر معمولان برگزار می‎شود.
captcha