دیدار معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با جانبازان دفاع مقدس
کد خبر: 3571580
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

دیدار معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با جانبازان دفاع مقدس

گروه اجتماعی: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با 2 جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، روز گذشته 18 بهمن ماه در این دیدارها که به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، معاون امور عمرانی استاندار با حضور در منزل جانبازان آقای بهزاد اسمعیل پور جانباز 60 درصد و آقای امیر علی محمدی جانباز 25 درصد از هموطنان اهل سنت از مقام والای جانبازان و ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.
تقی کهوریان در این دیدارها با اشاره به رشادت و مجاهدت های شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت:سربلندی و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون و مدیون جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
وی افزود:جانبازان با رشادتها در میادین نبرد با دشمنان اسلام استقلال و آزادی و سربلندی نظام اسلامی را به ارمغان آورده اند و در حال حاضر نیز یادگاران همرزمان شهید خود درعرصه های علمی ،فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به رویاروی و مقابله با توطئه های دشمنان شتافته اند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی مجاهدتها و ایثارگری جانبازان را نشان از حاکمیت معنویت، اعتقاد عمیقی و راسخ آنان به آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: جانبازان تداوم دهندگان راه شهدا در محضر خداوند متعالی از جایگاهی رفیع برخوردار هستند و خدمت به آنان از افتخارات بزرگ مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
در ادامه این دیدار معاون امور عمرانی استاندار پس از گفت و گو با جانبازان دستورات لازم برای حل مشکلات آنان به مسئولان مربوطه را صادر کرد.
در این دیدارها که بصورت جداگانه انجام شد، مشاور آقای استاندار  و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری و مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز حضور داشتند، لوح تقدیری به رسم یادبود به این جانبازان تقدیم شد.
captcha