تغییر زمان برگزاری مراسم تجلیل از همسران جانباز در رشت
کد خبر: 3570369
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

تغییر زمان برگزاری مراسم تجلیل از همسران جانباز در رشت

گروه اجتماعی: مسئول هیئت مذهبی روضات الحسین (ع) رشت گفت: مراسم میلاد حضرت زینب(س) به دلیل شرایط جوی نامساعد آب و هوا به روز دوشنبه 18 بهمن موکول شد.

رضا ثقتی، مسئول هیئت مذهبی روضات الحسین (ع) رشت در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری مراسم تجلیل از همسران جانباز در جشن ولادت حضرت زینب(س) خبر داد و اظهار کرد: مراسم میلاد حضرت زینب(س) به دلیل شرایط جوی نامساعد آب و هوا به روز دوشنبه 18 بهمن، ساعت19:30 در مکان سالن بزرگ مخابرات گلسار رشت موکول شد.

مسئول هیئت مذهبی روضات الحسین (ع) رشت افزود: به مناسبت سالروز میلاد بهجت اثر زینب کبری و روز بزرگداشت مقام پرستار؛ هیئت روضات الحسین(ع) در نظر دارد در جشن باشکوهی که به همین مناسبت ترتیب داده شده از مقام پرستاران به ویژه همسران جانبازان 75 درصد جنگ تحمیلی  که نقش بارز و مهمی در همراهی و پرستاری از این اسوه های ایثار ومقاومت داشته اند تقدیر و تجلیل کند.

به گفته وی، حجت الاسلام والمسلمین شکری در این جشن سخنرانی خواهند کرد و برنامه های متنوعی نظیر مولودی خوانی برادر نظامعلی و شعرخوانی، اجرای نمایش طنز و تقدیر از اسامی حضرت زینب و تجلیل از پرستاران و همسران جانباز از دیگر بخش های آن خواهد بود.

مسئول هیئت مذهبی روضات الحسین (ع) رشت در پایان خاطرنشان کرد: جشن مذکور با مشارکت و حمایت شرکت مخابرات استان گیلان و شهرداری منطقه یک رشت برگزار می شود.

captcha