طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان ملبس می‌شوند
کد خبر: 3553795
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان ملبس می‌شوند

گروه معارف: دومین گروه از طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) آبادان در سال تحصیلی جاری همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) ملبس خواهند شد.

حجت‌الاسلام هادی عبودی، معاون تربیت و تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری آیین ملبس شدن تعدادی از طلاب این مدرسه خبر داد.

وی با بیان اینکه همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) تعدادی از طلاب این مدرسه ملبس خواهند شد، افزود: در ابتدای این مراسم با گرامیداشت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) در این حوزه برگزار خواهد شد و در انتهای آن دومین گروه از طلاب در سال تحصیلی جاری ملبس خواهند شد.

عبودی با اشاره به اینکه اولین گروه از طلاب در سال تحصیلی جاری در عید غدیر ملبس شدند،‌ افزود: آیت‌الله آل‌طیب دومین گروه از طلاب را در سال تحصیلی 96- 95 ملبس خواهد کرد.

معاون تربیت و تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) با بیان اینکه این گروه از طلاب پس از قبولی در آزمون و مصاحبه‌ای که در اوایل آذرماه توسط معاونت تربیت و تهذیب مرکز مدیریت اهواز گرفته شده‌اند، قبول شده‌اند، افزود: این گروه از طلاب پایه‌های 6 و 7 این حوزه هستند.

وی یادآور شد: این مراسم ساعت 10:30 امروز چهارشنبه 24 آذرماه در این مدرسه برگزار خواهد شد.

captcha