جانبازان، «علم‌الهدی» هستند/ ساخت مستند 90 درصد جانبازان بالای 70 درصد استان
کد خبر: 3550908
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی:

جانبازان، «علم‌الهدی» هستند/ ساخت مستند 90 درصد جانبازان بالای 70 درصد استان

گروه فرهنگی: مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی جانبازان را «علم‌الهدی» و نشانه‌های الهی خواند و افزود: برای 90 درصد جانبازان بالای 70 درصد استان، مستند ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، ظهر امروز، چهاردهم آذرماه طی بازدید جمعی از مسئولان استان از مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب و روان مشهد، جانبازان را «علم‌الهدی» توصیف کرد و افزود: این عزیزان نشانه‌های الهی برای ما در مسیر انقلاب اسلامی هستند تا اگر خدای نکرده در این راه دچار انحراف شدیم، به ما یادآوری کنند. 
وی پیشرفت کشور را مرهون سختی‌ها و جانفشانی‌های جانبازان دانست و ابراز کرد: اگر پیشرفتی حاصل شده به برکت جانبازی این عزیزان بوده لذا وظیفه آحاد مردم و مسئولان است تا قدردان زحمات آنان باشند.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه مردم ما همیشه در صحنه بوده‌اند اما اگر برخی کوتاهی کنند نشان‌دهنده فقر فرهنگی است، چرا که درک شأن و مقام این جانبازان برای ما ممکن نخواهد بود.
وی با بیان اینکه جایگاه این جانبازان از شهدا کمتر نیست، ابراز کرد: در راستای ادای بخشی از دین، صدا و سیمای خراسان رضوی در مقابل جانفشانی‌های این بزرگواران در سال‌های گذشته، برای 90 درصد جانبازان بالای 70 درصد سطح استان مستند ساخته شد به گونه‌ای که حتی برای برخی دو بار فیلم و مستند تولید شد.
نصرپور در خاتمه سخنانش جانبازان اعصاب و روان را سربازان گمنام در میان جانبازان نامید و خواستار شد: اصحاب رسانه اعم از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها باید نگاه ویژه‌ای به این سربازان گمنام داشته باشند. این از وظایف جدی ماست و می‌تواند نقش بی‌بدیلی در پیروزی‌های آینده انقلاب اسلامی داشته باشد.
captcha