سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه آغاز به کار کرد
کد خبر: 3541663
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
جوانمرد:

سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه آغاز به کار کرد

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: دومین سوگواره تعزیه این شهرستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور 10 گروه شبیه‌خوانی آغاز به کار کرد و تا یکشنبه، ششم آبان‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، دومین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از  شامگاه پنجشنبه، ششم آبان‌ماه با اجرای مجلس جناب حر(ع) توسط گروه تعزیه سید الشهداء امیرآباد مأمونیه آغاز به کار کرد.
احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، با اشاره به آغاز به کار این سوگواره گفت: دومین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه با حضور 10 گروه شبیه‌خوانی از نقاط مختلف شهرستان از تاریخ 6 آبان‌ماه تا 15 همین‌ماه در محل حسینیه سیدالشهداء امیرآباد زرندیه برگزار می‌شود.
دومین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه آغاز به کار کرد
جوانمرد افزود: اجرای گروه‌های تعزیه‌خوانی توسط هیات داوران سوگواره متشکل از آقایان استاد مسیح‌اله کریمی از اساتید تعزیه کشور، استاد بهروز مبصری از اساتید موسیقی وعضو هیات مدیره کانون پژوهشگران خانه موسیقی کشور و استاد خسرو امامی از هنرمندان و اساتید تئاتر مورد بررسی قرارگرفته و در نهایت روز یکشنبه، 16 آبان‌ماه در مراسم اختتامیه سوگواره از تعزیه‌خوانان برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.
دومین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه آغاز به کار کرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، با اشاره به اثرات مثبت برگزاری سوگواره تعزیه در رشد واعتلای هنر تعزیه کشور افزود: هنر تعزیه در استان مرکزی و شهرستان زرندیه دارای قدمت زیادی است و مردم متدین این منطقه همواره با استقبال از اینگونه مراسمات ارادت خود را به اهل‌بیت(ع) ثبت کرده‌اند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۶:۰۹
0
0
برگزاری مراسم سوگواره تعزیه تاثیرات خوبی به همراه دارد
captcha