اجرای نمایش «یک دامان ماه و ستاره»؛ روایت زندگی و رزم حضرت ابوالفضل(ع)
کد خبر: 3536727
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

اجرای نمایش «یک دامان ماه و ستاره»؛ روایت زندگی و رزم حضرت ابوالفضل(ع)

گروه هنر: نمایش صحنه‌ای «یک دامان ماه و ستاره» به نویسندگی امیردژاکام و کارگردانی زهره عابس‌زاده روایت زندگی و رزم حضرت ابوالفضل(ع) از زبان مادرش حضرت ام‌البنین(س) است که به‌مناسبت ماه صفر در شهرستان رامهرمز به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نمایش صحنه‌ای «یک دامان ماه و ستاره» روایت زندگی و رزم حضرت ابوالفضل(ع) از زبان مادرش حضرت ام‌البنین(س) است که به مناسبت ماه صفر در شهرستان رامهرمز اجرا می‌شود.

نویسنده این نمایش امیردژاکام است و زهره عباس‌زاده آن را کارگردانی می‌کند. این نمایش از ابتدای صفر در رامهرمز به روی صحنه می‌رود و عوامل آن در حال تمرین و آماده‌سازی کار هستند.

عبدالرسول عبدالی، سهیلا بیگدلی، مجتبی سامانی، مازیار انصاری‌مهر، حبیب کرویی، آیدا تنهایی، آرمیتا تنهایی بازیگران این نمایش هستند. همچنین  سیدامین موسوی، سید علی حسینی، سید فاطمه حسینی و امیر مشتاقی صحنه‌پردازان این نمایش هستند.

نمایش «یک دامان ماه و ستاره» نگاه متفاوتی به واقعه عاشورا و حضرت ابوالفضل(ع) است و داستان آن برخلاف اجراهای معمول از جایی شروع می‌شود که عاشورا به پایان رسیده است و حضرت ام‌البنین(س) راهی کوچه‌های مدینه داستان فرزندش را برای ما روایت می‌کند.

captcha