آسیب‌شناسی 38 برنامه جشنواره امام رضا(ع) در هشت مرحله
کد خبر: 3501807
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

آسیب‌شناسی 38 برنامه جشنواره امام رضا(ع) در هشت مرحله

گروه هنر: مدیرعامل بنیاد بین‎المللی امام رضا(ع) یکی از نوآوری‎های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را آسیب‌شناسی هشت دوره این برنامه دانست و ادامه داد: قبل از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره چهاردهم هشت مرحله آسیب‌شناسی را پشت سر گذاشتیم.

سیدجواد جعفری، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، هدف جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا(ع) دانست و ادامه داد: ترویج سبک زندگی دینی و اسلامی بر پایه فرهنگ رضوی، از جمله اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.
اقتصاد مقاومتی؛ محور چهاردهمین جشنواره امام رضا(ع)
وی با بیان اینکه هر ساله مبتنی بر فرمایشات رهبری یک موضوع به عنوان محور سال تعیین می‌شود، اظهار کرد: تمام همت ما این است با شعار اقتصاد مقاومتی تولیدات امسال را به جشنواره برسانیم.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) تصریح کرد: هنرمندان بسیاری بودند که از ایده‌های جشنواره استفاده کردند و در زمینه‎های مختلف به تولید اثر پرداختند به گونه‌ای که در بخش سفرنامه‌، فیلم کوتاه و مستند حتی کتاب‌هایی نیز نوشته شده است.
38 برنامه جشنواره امام رضا(ع) در هشت مرحله آسیب‌شناسی شد
وی یکی از نوآوری‎های جشنواره را آسیب‌شناسی هشت دوره این برنامه دانست و ادامه داد: قبل از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره چهاردهم هشت مرحله آسیب‌شناسی را پشت سر گذاشتیم و بر این اساس در هشت منطقه کشور هشت کارگروه به صورت تخصصی برگزار شد.
جعفری با بیان اینکه تاکنون 38 برنامه جشنواره در جریان آسیب‌شناسی دچار تغییراتی شده‌اند، اظهار کرد: نهادسازی، تشکل‌سازی و بومی‌سازی از فعالیت‌های این دوره جشنواره به شمار می‌رود.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ادامه داد: از همان سال اول آسیب‌شناسی جشنواره در فرایندی چهار مرحله‌ای صورت گرفت؛ به گونه‌ای که با برگزاری کارگروه دبیران استان‌ها که عضو شورای آسیب‌شناسی بودند، کمیته برنامه‎ریزی جشنواره توانست 13 دوره این جشنواره را آسیب‌شناسی کند.
captcha