حال جسمانی آیت‌الله واعظ طبسی نسبت به دیروز بهتر است/ وضعیت قابل پیش‌بینی نیست
کد خبر: 3479808
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
هاشم‌زاده مطرح کرد:

حال جسمانی آیت‌الله واعظ طبسی نسبت به دیروز بهتر است/ وضعیت قابل پیش‌بینی نیست

گروه اجتماعی: عضو تیم پزشکی آیت‌الله واعظ‌طبسی، با بیان اینکه وضعیت آیت‌الله واعظ‌طبسی نسبت به دیروز بهتر است، گفت: تیم پزشکی امیدوارند اما وضعیت قابل پیش‌بینی نیست و نیازمند سپری شدن زمان است.

دکتر سعید هاشم زاده، رئیس بیمارستان رضوی مشهد، درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی تا عصر امروز، 11 اسفند ماه ابراز کرد: در وضعیت آیت‌الله طبسی نسبت به روز گذشته، پیشرفت محسوسی در خصوص عملکرد اندام‌های مختلف مثل دستگاه گوارش، کبد و کلیه‌ها حاصل شده‌ است.
وی افزود: در خصوص انعقاد خون نیز پیشرفت‌های محسوسی اتفاق افتاده‌ است و امیدواریم ادامه پیدا کند اما در سطح هوشیاری تغییری صورت نگرفته و مطلب تازه‌ای ندارم ولی با توجه به پیشرفت‌های دیگر همه تیم پزشکی امیدوارند.
عضو تیم پزشکی آیت‌الله واعظ طبسی، بیان کرد: ایشان از نظر تنفسی، نسبت به دیروز در وضعیت بهتری قرار دارند؛ قلب‌شان هم که در طول چند روز گذشته در وضعیت خوبی قرار داشته و دچار مشکل خاصی نبوده است.
وی افزود: مشکلات کوچکی در ریه آیت‌الله واعظ طبسی وجود داشت برطرف شد و از نظر شرایط آزمایشگاهی و پاراکلینیک هم در شرایط بهتری به سر می‌ىبرند.
دکتر هاشم‌زاده با تاکید بر اینکه همه دست به دعا بردارند، عنوان کرد: در خصوص وضعیت بهبود ایشان، صحبت کردن مشکل است و نیازمند سپری شدن زمان است؛ تغییرات زیادی نسبت به دیروز حاصل شده اما قابل پیش‌بینی نیست و امیدواریم در روزهای آینده در جهت مثبت حرکت کنند.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد رضا عابدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۸:۴۷
0
0
زحمات حضرت آیت ا... طبسی را در مشهد مقدس وقتی فهمیدم که اوضاع کنونی شهر نجف را دیدم . امیدوارم با یاری خداوند متعال وعنایات حضرت امام رضا (ع) و دعای خیر مردم ، شفایابد.
captcha