پایگاه اطلاع‎رسانی محسن حاجی‌حسنی رونمایی شد/رونمایی از نرم‌افزار یوسف قراء در هفته آینده
کد خبر: 3447565
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸

پایگاه اطلاع‎رسانی محسن حاجی‌حسنی رونمایی شد/رونمایی از نرم‌افزار یوسف قراء در هفته آینده

گروه فضای مجازی: پایگاه اطلاع‌رسانی حاج محسن حاجی حسنی کارگر شب گذشته در مراسم چهلم این قاری مهاجرالی الله در حرم رضوی به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، پایگاه اطلاع‌رسانی حاج محسن حاجی‌حسنی‌کارگر شب گذشته، 21 آبان‌ماه در مراسم چهلم این مهاجر الی الله با حضور حجت‌الاسلام محمد‌تقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن، محمدمهدی آقامحمدیان، مدیرعامل جامعه قاریان قرآن مشهد ومصطفی صدرزاده، موسس رادیو قرآن در دارالقرآن حرم رضوی به نشانی hajihasani.com رونمایی شد.

حجت‌الاسلام مهدی یعقوبی، از موذنان حرم رضوی، سعید مهوشیان، قاری بین‌المللی قرآن کریم، سعید طوسی، قاری بین‌المللی قرآن کریم، عده‌ای دیگر از قاریان برجسته، خانواده محسن حاجی حسنی کارگر و جمع زیادی از زائران و مجاوران امام رضا(ع) نیز در این برنامه حضور داشتند.

احسان کفشدار طوسی، از هم‌درسان دوره دبیرستان حاج محسن حاجی حسنی کارگر نیز ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج حاج محسن حاجی حسنی کارگر و تشکر از مصطفی حاجی حسنی کارگر و همه کسانی که در تأسیس این سایت به وی کمک کردند، اظهار کرد: ما برای استفاده از ظرفیت پتانسیل مردمی ستاد مردمی تشکیل دادیم و در این سایت که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی و فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری مشهد تاسیس شد، زندگی‌نامه، دست‌نوشته‌ها، دل‌نوشته‌ها، مصاحبه با خانواده و نزدیکان حاج محسن حاجی حسنی کارگر، تلاوت‌های صوتی و تصویری و نظرات بزرگان درباره وی، جمع آوری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان نیز می‌توانند دل نوشته‌های خود را در این سایت ارائه دهند،  از رونمایی نرم‎افزار چند رسانه‎ای یوسف قراء با محوریت موضوعات پیرامون شخصیت محسن حاجی‎حسنی‎کارگر در چند روز آینده خبر داد و افزود: فیلم‌هایی که تهیه آن‎ها به عهده خانه هنرمندان است به زودی در سیما اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره کلیپ، عکس، پوستر و مسابقات تلاوت و اذان و آهنگ پیشواز صدای حاج محسن نیز از برنامه‌های آینده است که ما در حال پیگیری آن‎ها هستیم.

کفشدار طوسی از همه همکاری‎هایی در اجرای این برنامه‎ها از شهرهایی همچون کرمان، اصفهان، تهران، رشت و ... سایر شهرهای کشور انجام شد، تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه حاج محسن طبق حدیث هم بودنش و هم رفتنش خیر بود توضیح داد: حاج محسن با رفتنش هم بر ما تاثیر می گذارد، بازتاب های فعالیت های رسانه این شده که عده ای پس از آشنایی با حاج محسن گفتند ما قرآنی شدیم، شروع به حفظ قرآن کردیم، حجابمان بهتر شده است و ... آثاری که کمتر در شخصیت های ملی مذهبی دیده شده است که این ها همه به خاطر اخلاص، دل پاکی و قرآنی بودن حاج محسن بوده است.

captcha