جشنواره خاطره‌نویسی دانش‌آموزی در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3383581
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی؛

جشنواره خاطره‌نویسی دانش‌آموزی در مشهد برگزار می‌شود

گروه هنر: مدیر فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد از برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی ویژه ۲۰ مدرسه با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حسن سلطانی، مدیر فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد از برگزاری جشنواره خاطره نویسی ویژه 20 مدرسه در حاشیه شهر مشهد خبرداد.

وی هدف از برگزاری جشنواره خاطره نویسی دانش‌آموزی را پیشرفت و توسعه کشور دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه در دهه پیشرفت عدالت هستیم و با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی بین جوانان این جشنواره برگزار می‌شود.

سلطانی از برگزاری مرحله نیمه نهایی این مراسم با حضور هنرمندان این عرصه در روز سه شنبه، 21 مهرماه برگزار خبر داد و افزود: در این مراسم از 40 خاطره برتر و پنج کمدین طنز تقدیر خواهد شد، اهدای جوایز ارزنده و تقدیر از برگزیدگان این مراسم توسط کمدین شهر مشهد، علی مسعودی(علی مشهدی) از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری این جشنواره به دنبال شناسایی استعدادهای علمی هستیم، افزود: متأسفانه بسیاری از دانش‌آموزان پسر پس از اتمام دوران تحصیلی خود بعد از مدت‌ها شغلی انتخاب می‌کنند که هیچ گونه ربطی با مدرک تحصیلی آن‌ها ندارد، برای بهبود عملکرد علمی دانش‌آموزان باید تدابیر درستی اندیشیده شود.

مدیر فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد با اشاره به اینکه با برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌توانیم، به دانش‌آموزان آموزش دهیم که فصل تابستان بهترین زمان برای جمع‌آوری تجربه برای کار است، ادامه داد: تابستان زمان تعطیلی مدارس است بنابراین زمان برگزاری این جشنواره به اول مهرماه موکول شد امیدواریم با برپایی چنین جشنواره‌هایی از ظرفیت دانش‌آموزان حاشیه شهر استفاده کنیم.

captcha