آموزش حفظ کل قرآن در فرهنگسرای مهدیه کارون
کد خبر: 3360073
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

آموزش حفظ کل قرآن در فرهنگسرای مهدیه کارون

گروه فعالیت‌های قرآنی: کلاس حفظ کل قرآن کریم ویژه سنین ۲۵- ۱۸ سال در بخش بانوان و آقایان در فرهنگسرای مهدیه شهرستان کارون برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدجواد چنانی، مسئول فرهنگسرای مهدیه شهرستان کارون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه دوره آموزش حفظ کل قرآن کریم ویژه بزرگسالان آقا و خانم در دو کلاس آموزشی در این فرهنگسرا برگزار می‌شود، گفت: دو کلاس آموزشی حفظ قرآن کریم در رده سنی(18 تا 25 سال) 22 نفره برای بانوان و 21 نفره برای آقایان در فرهنگسرای مهدیه شهرستان کارون برگزار می‌شود.

چنانی افزود: همچنین کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه رده‌های جوانان در دو بخش بانوان و آقایان روزهای زوج در دو نوبت صبح و عصر در فرهنگسرای مهدیه شهرستان کارون برگزار خواهد شد.

مسئول فرهنگسرای مهدیه شهرستان کارون همچنین، به پایان دوره‌های آموزشی عترت در تابستان اشاره کرد و گفت: این دوره‌های آموزشی تفسیر صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام و اخلاق اسلامی، مداحی و نوحه‌خوانی بوده‌اند که برنامه‌های جنبی چون محفل انس با قرآن، جلسات پرسش و پاسخ به مسائل شرعی، سمینارها و همایش‌ها به مناسبت‌های مذهبی و مسابقات فرهنگی و هنری نیز برگزار شد.

captcha