ثبت‌نام یکهزار خدابنده‌ای در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف
کد خبر: 3357341
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

ثبت‌نام یکهزار خدابنده‌ای در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی:معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه خدابنده با اشاره به ثبت‌نام یکهزار خدابنده‌ای در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه،گفت:ثبت‌نام از علاقمندان در این دوره از مسابقات از اواخر مرداد آغاز شده وتا 15 مهر امسال ادامه خواهد داشت.

علی ذوالقدر، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه خدابنده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به ثبت‌نام یکهزار خدابنده‌ای در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه،گفت:ثبت‌نام از علاقمندان در این دوره از مسابقات از اواخر مرداد آغاز شده وتا 15 مهر امسال ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم در دو رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار می شود که علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت رسمی مسابقات قرآن‌کریم جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه خدابنده  با بیان اینکه این مسابقات در چهار رشته قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم قرآن‌کریم و در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود،گفت: علاقمندانی که نتوانتد از طریق سایت اعلامی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، می توانند با مراجعه حضوری مراحل ثبت نام خود را طی کنند.
ذوالقدر در پایان یادآورشد:شهرستان خدابنده در سال‌های گذشته در این مسابقات خوش درخشیده و امید می‌رود در این دوره از رقابت‌ها نیز بتواند موفق به کسب رتبه‌های برتر شود.

captcha