همایش بزرگداشت امامزادگان در سمنان برگزار می شود
کد خبر: 3349272
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
امروز؛

همایش بزرگداشت امامزادگان در سمنان برگزار می شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان در امامزاده علی بن اشرف(ع) سمنان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان روز گذشته 28 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت امامزادگان و همزمان با دهه کرامت، در روز 29 مرداد ماه امسال و مصادف با 5 ذی القعده همایش تجلیل از امامزادگان در روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه در آستان مقدس امامزاده علی بن اشرف(ع) سمنان برگزار خواهد شد.
به گفته وی؛ هر ساله همزمان با دهه کرامت که از روز ولادت حضرت معصومه (س) تا روز ولادت امام رضا (ع) است، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان برنامه‌های متنوعی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان سمنان برگزار می کند.
وی با اشاره به اینکه طی این مدت برنامه‌های متنوعی از قبیل جشن، همایش‌، سخنرانی و‌... در برخی بقاع متبرکه شهرستان سمنان اجرایی خواهد شد متذکر شد: این همایش با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا،‌جمع کثیری از عاشقان اهل بیت(ع)، هیات امنا و خدام بقاع متبرکه شهرستان سمنان در محیطی سرشار از معنویت برگزار خواهد شد.
وی افزود: هر سال در این مراسم از هیئت امنای امامزادگان تقدیر و برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی، تواشیع، معرفی امامزادگان، تجلیل از هیئت امنا و خادمان امامزادگان اجرایی می‌شود.

captcha