تلاش جهت راه‌اندازی خانه دیجیتال در کانون فرهنگی جوانان حسینی یاسوج
کد خبر: 3335165
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
طاهریان خبر داد:

تلاش جهت راه‌اندازی خانه دیجیتال در کانون فرهنگی جوانان حسینی یاسوج

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ـ هنری ستاد عالی مساجد کشور با اشاره به درخواست راه‌اندازی خانه دیجیتال در کانون فرهنگی جوانان حسینی یاسوج، گفت: با توجه به اینکه شبکه ملی فرهنگ به دلیل برخی محدودیت‌ها و اعتبارات مالی نتوانست به تعهدات خود عمل کند، ستاد عالی مساجد بحث خانه دیجیتال این کانون را جهت پیگیری در دستور کار قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی ـ هنری ستاد عالی مساجد کشور امروز، چهارم مرداد‌ماه در بازدید از طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی ـ هنری جوانان حسینی مسجد و حسینیه امام علی(ع) شهرک امام حسین (ع) یاسوج با اشاره به درخواست راه‌اندازی خانه دیجیتال در کانون فرهنگی ـ هنری جوانان حسینی یاسوج، اظهار کرد: با توجه به اینکه شبکه ملی فرهنگ به دلیل برخی محدودیت‌ها و اعتبارات مالی نتوانست به تعهدات خود عمل کند، اما ستاد عالی مساجد بحث خانه دیجیتال این کانون را جهت پیگیری در دستور کار قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مساجد به نحو مطلوب استفاده کرد، بیان کرد: همه ما مدیون اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد هستیم.
معاون فرهنگی ـ هنری ستاد عالی مساجد کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه و جماعات خراسان شمالی، اضافه کرد: سخنان معظم‌له در رابطه با کانون‌های مساجد فرصت خوبی برای گسترش نقش بیشتر این مکان‌ها جهت پیشبرد اهداف فرهنگی فراهم کرد.
بنا بر این گزارش، همچنین، ستار هدایت خواه، بنیانگذار مسجد امام علی(ع) یاسوج نیز در این دیدار یکی از نیازمندی‌ها را در زمینه حضور روحانی دانست و ابراز کرد: طبق طرح اعزام مبلغ قرار شد از طلاب مقیم استفاده شود.
وی گفت: باید تلاش کرد ساختاری برای کانون‌ها فراهم شود تا خدمات فرهنگی مطلوب ارائه و از این طریق بتوانند نیازهای خود را تامین کنند.
بنابراین گزارش، همچنین، عبدالصمد اسفندیاری، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری جوانان حسینی یاسوج نیز موضوع کلاس‌های این کانون فرهنگی ـ هنری را در زمینه اصول عقاید، احکام، امداد و نجات، بصیرت سیاسی، خوشنویسی، کلاس‌های ورزش و شرکت در مسابقات مختلف ورزشی و برگزاری اردوی تربیتی اعلام کرد.

captcha