راهپیمایی روز قدس به منظور خروج فتنه از سرزمین های اشغالی است
کد خبر: 3326085
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
رحیم صفوی؛

راهپیمایی روز قدس به منظور خروج فتنه از سرزمین های اشغالی است

گروه سیاسی: مشاورعالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری در بوشهر با بیان اینکه روز قدس، روز دفاع از مظلوم و سرنگونی ظالم است، تصریح کرد: راهپیمایی سراسری مردم در روز قدس به منظور خروج فتنه و رژیم غاصب از سرزمین های اشغالی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، سردار سرلشکر رحیم صفوی، مشاورعالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری شامگاه پنجشنبه هجدم تیرماه در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نیز از سفر به استان بوشهر ابراز خوشحالی نمود و حضور در جمع مردم ولایتمدار استان بوشهر را توفیقی برای خود عنوان کرد.

مبارزات و مجاهدت های مردم بوشهر تحت محور ولایتمداری بوده است
مشاورعالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه استان بوشهر، فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله دارد، افزود: یکی از ویژگی های مبارزات و مجاهدت های مردم مناطق بوشهر، این بوده است که همواره تحت پرچم روحانیت و محور ولایتمداری بوده اند و تمام مجاهدت ها و دلاوری مردم استان بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار، زیر نظر علمای ولایتمدار با اذن شرعی بوده و این خود نشان از فهیم بودن مردم این استان و درک مسئله ولایت دارد.

بوشهر قطب بزرگ اقتصادی، فرهنگی و استراتژیک کشور است
وی در ادامه دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر با شرایط ویژه به عنوان قطب بزرگ صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی تبدیل شده است و یکی از استان های حساس و استراتژیک کشور است.

روز قدس، روز دفاع از مظلوم و سرنگونی ظالم است
رحیم صفوی با بیان اینکه روز قدس، روز دفاع از مظلوم و سرنگونی ظالم است، تصریح کرد: راهپیمایی سراسری مردم در روز قدس به منظور خروج فتنه و رژیم غاصب از سرزمین های اشغالی است و همچنین راهپیمایی روز قدس نماد تجلی اراده ایرانیان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: جهان در آستانه تحول عظیمی است و از زمان امام علی (ع) تا کنون هیچ گاه جهان دارای این شرایط ویژه نبوده و آثار تحولی عظیم در خود مشاهده نکرده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون هیچ گاه تأثیر گذاری انقلاب اسلامی ایران در نظم نوین و تحولات نوین جهانی به این اندازه نبوده است، افزود: همانطور که آیت الله امام خامنه ای، مقام معظم رهبری فرمودند«جهان در آستانه پیچ عظیم تاریخی است» و از آن طرف هیچ گاه ایران و شیعه در تحولات مثبت و عظیم تاریخی اینقدر مؤثر نبوده است.

انقلاب اسلامی یک موهبت الهی خداوند به ایران و جهان اسلام است
وی انقلاب اسلامی ایران را موهبت الهی خداوند به فضای ایران و جهان تشیع و اسلام و منشأ تحولات بسیاری در جهان دانسته و خاطرنشان کرد: شوروی با آن عظمت، آمریکا در طی سال ها جنگ سخت و سرد نتوانست آن را از بین ببرد ولی با انقلاب اسلامی ایران، این شعله مصنوعی مارکسیسم افول کرد و از بین رفت.

جهان سرمایه داری و صهیونیسم بین الملل در معرض فروپاشی است
آیت الله صفایی بوشهری در ادامه دیدار با مشاور عالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: در حال حاضر نیز جهان سرمایه داری، صهیونیسم بین الملل و تمام اندیشه ها و افکار غلط جهانی در معرض فروپاشی است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران، خون شهدا، تلاش ها و مجاهدت های نیروهای ولایتمدار و در رأس آنها سپاه و بسیج و نیروهای مسلح و هدایت های امام راحل عظیم الشأن و هم اینک مقام معظم رهبری است.

روز قدس نماد بیداری، مقاومت، پایداری و مجاهدت است
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تصریح نمودند: هر ماه رمضان که می گذرانیم قدمی به آن تحول عظیم نزدیک تر می شویم و صدای این قدم در روز قدس به گوش می رسد و همچنین نیز روز قدس نماد بیداری، مقاومت، پایداری جهان اسلام در برابر رژیم جنایتکار اشغالگر قدس و نماد مجاهدت نیروهای مسلمان است.

امام جمعه بوشهر، روز قدس را آغازی برای ظهور منجی رهایی قدس، آقا امام زمان (عج) عنوان کرد و گفت: الحمد الله این حرکت از ایران آغاز شده و هم اینک جهانی شده است و هر سال این رهبریت و مدیریت ایران در این زمینه بیشتر هویدا می شود.
رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان بوشهر خاطر نشان کرد: به زودی آثار و برکات بسیاری در صحنه سیاسی و نظامی منطقه به سمت رهایی سرزمین های اسلامی و حاکمیت اسلام ناب خواهیم دید و فضا و جغرافیای سرزمین های اسلامی به ویژه در منطقه، مبشّر بشارت های بزرگ خواهد بود.

باید با تمام جان از حریم ولایت و انقلاب دفاع کنیم
وی با بیان اینکه قاسطین، مارقین، ناکثین و ساکتین در زمان حکومت امیر مؤمنین (ع) ضربه های عظیمی به حوزه ولایت زدند و حکومت علوی را تضعیف و باعث انحرافات و انحطاطات عظیم تاریخی شدند، بیان کرد: همگان از تاریخ درس گرفته ایم که در حال حاضر باید با تمام وجود در خدمت مقام معظم رهبری باشند و با تمام جان از حریم ولایت و انقلاب دفاع کنیم.

مخالفت، تضعیف و سکوت در مقابل فرامین مقام معظم رهبری شرعاً حرام است
آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: بر همگان بر اساس فقه حکومتی و اخلاق و عرفان اسلامی، اطلاعت از مقام معظم رهبری واجب و مخالفت، تضعیف و حتی سکوت در مقابل فرامین مقام معظم رهبری شرعاً حرام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: فرهنگ استان ولایتمدار بوشهر نیز همین است و از دیرباز در جسم و جان این استان بوده است و همگان در این استان افتخار می کنند که ولایتمدار هستند و در این ولایتمداری همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امتحان داده هستند.

مقاومت 500 ساله بوشهری ها در مقابل تجاوز بیگانگان
ایشان با بیان اینکه استان بوشهر 500 سال در مقابل تجاوز بیگانگان مقاومت کرده است، خاطر نشان کرد: استان ولایتمدار بوشهر در تاریخ حیات خود همیشه در فضای مقاومت، بیداری، پایداری و دفع تهاجم بیگانگان بر مبنای ولایت، استوار بوده است.
آیت الله صفایی بوشهری استان در پایان بیانات خود گفت: استان بوشهر استانی است که بر اساس قرآن و عترت، دین و عشق به ولایت و مقام معظم رهبری حرکت می کند.

یادآور می شود سردار سرلشکر رحیم صفوی، مشاور عالی و دستیار نظامی مقام معظم رهبری جهت سخنرانی در راهپیمایی روز قدس به استان بوشهر سفر کرده است.

captcha