رعایت حقوق کاربران در ارتباطات مجازی مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3304820
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

رعایت حقوق کاربران در ارتباطات مجازی مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی: استاندار خراسان جنوبی رعایت حقوق کاربران در ارتباطات مجازی را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای رشد و توسعه ارتباطات در زمینه‌های مختلف باید برنامه بلندمدت و علمی داشت.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به‌نقل از روابط عمومی استانداری استان، وجه‌الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای ارتباطات است، گفت: امروزه رشد فناوری ارتباطات در دنیا بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌شود و انسانها در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند با یکدیگر به اشکال مختلف ارتباط برقرار کنند.



وی به نقش ارتباطات در زندگی‌های امروزی اشاره کرد و با بیان اینکه ارتباطات موجب تسهیل زندگی‌های امروزی شده است، افزود: رشد ارتباطات باعث کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در آن شده است.



استاندار خراسان جنوبی رعایت حقوق کاربران در ارتباطات مجازی را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای رشد و توسعه ارتباطات در زمینه‌های مختلف باید برنامه بلندمدت و علمی داشت تا فاصله‌ای که در این زمینه با دنیا داریم به‌خوبی جبران شود.



خدمتگزار عنوان کرد: مدیران امر باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا بتوان از رشد و پیشرفتی که در دنیای ارتباطات به‌وجود آمده برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم استان استفاده کرد.



وی با بیان اینکه زندگی‌های امروزی بدون توجه به ارتباطات امکان‌پذیر نیست، گفت: فناوری‌های اطلاعاتی در بخش‌های مختلف زندگی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.



استاندار خراسان جنوبی به نزدیک شدن به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری انتخابات بدون توجه و استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی امکان‌پذیر نیست از این‌رو متولیان امر باید پیشنهادات کارشناسی شده خود را ارائه کنند که برای سال جاری در خراسان جنوبی چه برنامه‌هایی لازم است که به مرحله اجرا گذاشته شود تا مشکلات موجود در این زمینه به حداقل کاهش یابد.

captcha