اوقاف؛ یکی از سالم‌ترین دستگاه‌های کشور
کد خبر: 2696372
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

اوقاف؛ یکی از سالم‌ترین دستگاه‌های کشور

گروه اجتماعی: مدیر کل بازرسی استان کردستان امروز در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اوقاف در استان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمودرضا مهرورز، مدیر کل بازرسی استان کردستان امروز، 21 دی ماه در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: خوشبختانه کارکنان اوقاف صادقانه و امینانه به انجام امور مدیریتی موقوفات استان میپردازند و این قابل تقدیر است.
وی افزود: اوقاف یک سازمان فرهنگی و اجتماعی است و مجری فعالیت های ارزشمندی در زمینه برنامه های فرهنگی ، قرانی و امور خیریه در استان است.
مهرورز بیان کرد: وجه تمایز اوقاف با سایر دستگاه‌ها انتصاب این سازمان به ولی فقیه (مدظله) بوده و این مهم این سازمان را به یکی از سالم‌ترین دستگاه‌های کشور تبدیل کرده است.
سلمان روحی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به فعالیت‌های اوقاف در زمینه‌های قرآن، بقاع متبکره و موقوفات گفت: با راه اندازی سامانه جامع اطلاعاتی موقوفات و بقاع متبرکه نظم و  انظباط خوبی در فعالیت‌های اوقاف به وجود آمده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان را یکی از استان‌های پیشرو در زمینه موقوفات خواند و عنوان کرد: خوشبختانه در استان خیرین فراوانی وجود دارند.
روحی یادآور شد: امید است با اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی در خصوص تأثیرات وقف در جامعه مقدمات ایجاد وقف‌های جدید در استان با نیات مورد نیاز جامعه فراهم شود.

captcha