برگزاری کارگاه‌های آموزش قرآن در مدارس اندیمشک
کد خبر: 2672231
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

برگزاری کارگاه‌های آموزش قرآن در مدارس اندیمشک

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه‌های ‌قرائت، حفظ، مفاهیم، تفسیر، احکام، نهج‌البلاغه، اذان و مداحی به‌منظور ایجاد آمادگی دانش‌آموزان برای مسابقات قرآنی در اندیمشک در حال برگزاری است.

علی بگری، کارشناس قرآن اداره آموزش و پرورش اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با اعلام اینکه کارگاه‌های آموزش قرآن کریم در 8 رشته در مدارس شهرستان در حال برگزاری است، گفت: مسابقات قرآن دانش‌آموزی این شهرستان از ابتدای بهمن با حضور بیش از یک‌هزار و 200 دانش‌آموز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو گروه دختر و پسر برگزار خواهند شد، افزود: کارگاه‌های دانش‌آموزان شرکت‌کننده به‌صورت هفتگی در دو مرکز قرآنی این شهرستان در حال برگزاری است.

بگری گفت: این کارگاه‌ها در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ قرآن، مفاهیم قرآن، تفسیر قرآن، احکام، نهج‌البلاغه، اذان و مداحی برگزار شده‌اند.

کارشناس قرآن اداره آموزش و پرورش اندیمشک ادامه داد: مهم‌ترین فعالیتی که اداره قرآن آموزش و پرورش اندیمشک انجام داده است، پرورش دانش‌آموزان رتبه‌آور سال‌های گذشته بود که با برگزاری کارگاه‌‌های آموزش قرآن برای آنها این زمینه را فراهم کرده است.

captcha