نخستین نمایشگاه و فروشگاه دائمی کتاب سوره مهر در سنندج افتتاح شد
کد خبر: 1474712
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

نخستین نمایشگاه و فروشگاه دائمی کتاب سوره مهر در سنندج افتتاح شد

گروه هنر: نخستین نمایشگاه و فروشگاه دائمی کتاب و نرم افزاری‌های علمی و آموزشی سوره مهر همزمان با هفته کتاب دیشب، 26 آبان ماه در سنندج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان دیشب، 26 آبان ماه در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب گفت: حوزه هنری استان کردستان بنا بر رسالتی که برعهده دارد در مجموعه فرهنگی هنری پردیس سینمایی بهمن مکانی به مساحت 120 متر مربع را به برپایی این نمایشگاه و فروشگاه دائمی اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه و فروشگاه دائمی هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و 15 عصر تا 20 شب پذیرای علاقمندان به کتاب است، افزود: در موضوعات مختلف شامل هنر، دینی، دفاع مقدس، رمان، شعر و ادبیات داستانی، هنرهای تجسمی و غیره در این نمایشگاه و فروشگاه کتاب عرضه می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان کردستان اعلام کرد: خوشبختانه مدیرعامل انتشارات سوره مهر تهران نیز نگاه ویژه‌ای به استان کردستان داشته و در این راستا نیز اعلام آمادگی کردن که تازه‌های نشر را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار نمایندگی استان کردستان بگذارند.
وی بیان کرد:  مکان دسترسی این نمایشگاه بسیار ویژه بوده و همه همشهریان می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات آن بهره‌مند شوند و از دیگر خدمات فرهنگی و هنری پردیس سینمایی بهمن نیز برخوردار شوند.
رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به انتشار چندین کتاب مشهور توسط این انتشارات عنوان کرد:انتشارات سوره مهر یکی  از فعال‌ترین انتشارات کشور است و تاکنون کتاب‌های مشهوری همچون «دا»، «بابانظر»، «نورالدین پسر ایران» و «شنام» را منتشر کرده است که ده‌ها بار تجدید چاپ شده‌اند.
مرادی یادآور شد: انتشارات سوره مهر موافقت کرده است که آثار جمع‌آوری شده جشنواره خاطره نویسی شمال‌غرب کشور را که به میزانی حوزه هنری استان کردستان برگزار می‌شود را در قالب کتابی منتشر و از نویسندگان و ادبای کردستانی نیز برای انتشار آثارشان حمایت کند.

captcha