اختتامیه جشنواره قرآنی «حبیب امام و رهبری» در فریدونکنار برگزار می‌شود
کد خبر: 1450129
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

اختتامیه جشنواره قرآنی «حبیب امام و رهبری» در فریدونکنار برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی: اختتامیه سومین جشنواره قرآنی «حبیب امام و رهبری» صبح روز چهارشنبه، ۲۶ شهریورماه در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار می‌شود.

هادی حسین‌زاده، مدیر فرهنگی کمیته امداد مازندران در گفت‌وگو با  خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره قرآنی «حبیب امام و رهبری»، گفت: مرحله منطقه‌ای این مسابقات با حضور پنج استان‌ زنجان، قم، اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی روز شنبه، 22 شهریورماه در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار آغار شده و با رقابت متسابقان استان‌ها در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره تدبر و تفکر در  قرآن کریم و توجه به سبک زندگی دینی است، افزود: قرآن کتاب فضل و رحمت است و هرکه به ریسمان الهی چنگ بزند و خدا را بخواهد، خدا یقیناً فضل و رحمتش را برای ایشان ارزانی خواهد داشت.

مدیر فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه قرآن کتاب تدبیر و بصیرت است لذا باید بیندیشیم و از کلام الهی برای سرمشق زندگی استفاده کنیم، اظهار کرد: در این مسابقات 180 نفر از پنج استان در رشته‌های حفظ و قرائت به رقابت می‌پردازند که نفرات برتر به مسابقات نهایی کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات صبح روز چهارشنبه، 26 شهریورماه در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار می‌شود.

captcha