کارگاه آموزشی دانش‌آموزان خوزستانی اعزامی به مسابقات کشوری قرآن آغاز شد
کد خبر: 1438900
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
در بخش آوایی؛

کارگاه آموزشی دانش‌آموزان خوزستانی اعزامی به مسابقات کشوری قرآن آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه آموزشی 12 دانش‌آموز دختر برگزیده خوزستان برای مسابقات قرآن نماز و عترت کشور در اهواز برپا شد.

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برپایی کارگاه آماده‌سازی دانش‌آموزان دختر برگزیده برای مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه اولین کارگروه آموزشی این دانش‌آموزان صبح امروز چهارشنبه، 22 مرداد برگزار شد، گفت: دبستان فضیلت کوی نفت اهواز محل برپایی این کارگاه آموزشی بوده است که این دانش‌آموزان به مدت دو روز به‌صورت فشرده قواعد نهایی این دوره از مسابقات را با هم مرور خواهند کرد.

رئیس اداره قرآن و نماز آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه 12 دانش‌آموز دختر به‌عنوان نمایندگان خوزستان در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت، گفت: 6 نفر در رشته قرائت و 6 نفر در رشته حفظ با مربیگری سیده خلود موسوی و سناء منبوهی برای حضور موفق در این دوره آموزشی حضور دارند.

بلاسم با بیان اینکه دانش‌آموزان پسر برگزیده خوزستانی برای مسابقات آوایی امروز در ارومیه با دیگر نمایندگان استان‌های کشور به رقابت خواهند پرداخت، گفت: زمان اعزام دانش‌آموزان دختر به این دوره از مسابقات 27 مرداد خواهد بود.

بنا بر این گزارش، دانش‌آموزان دختر و پسر خوزستانی در مرحله اول سی و دومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در مجموع با کسب 24 رتبه میان 31 استان شرکت‌کننده رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.

مرحله دوم سی و دومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی کشور 31 مرداد با اعلام نتایج برگزیدگان رشته آوایی در ارومیه به کار خود پایان خواهد داد.

یادآور می‌شود، شرکت‌کنندگان خوزستان پس از هفت سال اقتدار در رتبه نخست این مسابقات، سال گذشته و با اختلاف بسیار اندک نسبت به خراسان رضوی رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

captcha