برگزاری مسابقه دل‌نوشته «فداییان ولایت» در دلیجان
کد خبر: 1378702
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲

برگزاری مسابقه دل‌نوشته «فداییان ولایت» در دلیجان

گروه هنر: مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد صاحب‌الزمان(عج) دلیجان از برگزاری مسابقه دل‌نوشته با عنوان فداییان ولایت در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی ـ هنری مسجد صاحب‌الزمان(عج) دلیجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مسابقه دل‌نوشته‌ای با عنوان فداییان ولایت با موضوع آزاد و درد و دل با مقام معظم رهبری بین اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا شانزدهم اسفند‌ ‌همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) فرصت دارند تا دل‌نوشته‌های خود را به کانون‌های مساجد خود تحویل دهند.
سهرابی ادامه داد: به 10 نفر از کانون‌های مساجد قالهر که بهترین دل‌نوشته را نگاشته باشند و سه نفر از کانون‌های دلیجان در اولین جمعه سال جدید با اهدای لوح و هدایایی تقدیر می‌شود.
این مقام مسئول در پایان، اظهار کرد: حجت‌الاسلام نیشابوری، امام جمعه شهرستان دلیجان برای انتقال دل‌نوشته‌ها به دفتر مقام معظم رهبری قول مساعد داده و قرار شده  جوایزی نیز از سوی ایشان برای سه نفر از دل‌نوشته‌گان تعلق گیرد.

captcha